CSS logo

Tiltak mot spredning av Koronaviruset (COVID-19)

Denne informasjonen er utdatert. Oppdatert informasjon fra 17.04 finner du her → City Self Storage er fortsatt tilgjengelig for å hjelpe både eksisterende og nye kunder, men vi har iverksatt noen tiltak i forbindelse med Korona (COVID-19).

21.04: Vi har åpnet butikkene for kunder, og tar igjen personlig visning på betjente minilager. Les oppdatert informasjon om tiltakene her →

Du kan fortsett leie minilager, men all kommunikasjon foregår via telefon 810 12345mail eller chat.

• Vi kan fortsatt hjelpe deg med de spørsmål du har via nevnte kommunikasjonskanaler. Du finner også mange svar på ofte stilte spørsmål .
  • Vi tilbyr ikke personlig omvisning med deg i lageret, men du kan fortsatt få omvisning hvor vi guider deg via telefon.
  • Du kan bestille og signere kontrakt på nett som tidligere.
  • Våre medarbeidere arbeider fremdeles i flyttebutikken, men vi tar ikke imot kunder i butikken.
  • Du kan kjøpe flyttemateriell som betales via faktura, og som vi setter utenfor butikken eller inn på ditt minilager. Det skal ikke forekomme personlig kontakt.
  • Du kan fortsatt besøke våre minilager, men vi oppfordrer alle til å følge anbefalte retningslinjer fra helsemyndighetene.

Er du i karantene?

Dersom du er i karantene, ber vi deg vise hensyn ved å ikke besøke våre minilager i karanteneperioden.
Skal du flytte ut av ditt minilager i karanteneperioden ber vi deg få hjelp til dette av noen som ikke er i karantene. Er ikke dette mulig kan du kontakte oss, så finner vi en løsning.

Dersom du har andre spørsmål, kan du kontakte vårt kundesenter i åpningstiden 08.00 til 21.00 mandag til fredag og 10.00 til 16.00 i helger.

Vi takker for forståelsen, og snakkes gjerne over telefon, chat eller mail.

Measures to prevent the spread of the Coronavirus

Our Self Storage facilities are open for both existing and new customers. Our retail shops are closed for customers, but out staff is on site during the ordinary opening hours. We will not be able to meet you in person, but we can help you by phone, email or chat. In case you want to have a look at a storage unit, just call us, and we´ll guide you by phone. You can order the storage unit online and start renting on you own, as usual. If you need moving supplies, you can contact us and we can find a solution.

When visiting your local center please pay attention to the hygiene rules recommended by the health authorities.

Thank you for your understanding.

City Self Storage Team

Hvor mye plass trenger du?

Søk på nettsiden

Hva er lagertaxi?

Med Lagertaxi får du bil, bærehjelp og sjåfør inkludert når du bestiller lager.

Tjenesten forutsetter 6 måneders binding av lagerleien. Les hvordan det fungerer her.

Hva er outlet?

Outletlagre har lavere priser!

Fordi de har en litt merkelig form, en stolpe, rør, trappeadgang eller lignende.

Hva menes med gratis varebil?

Få varebil på kjøpet.
Ved leie av dette lagerrommet får du disponere en gratis varebil når du flytter tingene inn på lageret. Når du har bestilt får du en rabattkode som du kan benytte hos våre samarbeidspartnere.
Ta kontakt med oss dersom du har spørsmål.