City Self-Storage åpner butikkene for kunder

Fra mandag 20. april åpner vi våre butikker for kunder igjen. Velkommen til oss for en trygg handel av flyttemateriell eller leie av minilager.

Nå har City Self-Storage åpnet butikkene for kunder igjen, med noen retningslinjer.

Butikkene skal være åpne på hverdager, med noen retniningslinjer slik at kunder kan gjennomføre en trygg handel, og våre ansatte får en trygg arbeidsplass. Vi tar også imot vareleveringer, og lageret kan benyttes som normalt.

• Hver butikk har et maks antall personer i butikken samtidig
  • Hold god avstand og følg markeringer i butikken
  • Vi har håndsprit tilgjengelig for kunder
  • Det vil ikke være kaffe og vann tilgjengelig, og kundetoalettene er stengt
  • Den ansatte i butikk plukker varer for deg
  • Vi gjennomfører personlige visninger på bemannede minilager, husk god avstand

For åpningstider i butikkene kan du besøke den aktuelle butikkens nettside, finn din butikk her.

Vi har gjort oss mange erfaringer i denne rare perioden vi alle er inne i. For at lageret fortsatt skal være trygt å besøke fortsetter vi med hyppig vask av kontaktpunkter flere ganger daglig, og følger tett med på helsemyndighetenes anbefalinger.

Fortsatt tilgjengelig på nett

Det er fortsatt mulig å reservere minilager og bestille flyttemateriell på nett, som tidligere.

Vårt kundesenter er også tilgjengelig som vanlig mellom 08.00 og 21.00 på hverdager, og 10-00 og 16.00 i heger. Ta gjerne kontakt med oss dersom du har spørsmål.

Vi ser frem mot å ta imot kunder i butikk igjen, velkommen til oss!

City Self-Storage opens shops for customers

Our Self Storage facilities are open for both existing and new customers. From monday 20th of april we are also opening our shops for customers on weekdays. We will have some guidelines to ensure a safe visit for customers.

• Every shop has a maximum of people in the store at the same time
  • Keep distance and follow markings in the store
  • We have sanitizers available for customers
  • We do not serve water or coffee, and the toilettes are closed
  • The staff will get the moving supplies for you

To see the opening hour of the store, visit the stores website. Find your store here.

We have gained experiences during this weird period we are all in, and will continue to clean contact points regularly. We also follow the health authorities recommendations closely.

Still available online

As always, you can still order storage space and moving supplies online. Our customer service is also avaliable in the regular hours, from 8 a.m. to 9 p.m. monday to friday, and 10 a.m. to 4 p.m on weekends. Please contact us if you have any questions.

We look forward to welcoming you to our shops again, welcome to us!

Utvidelse Ammerud

Vi har utvidet lageret på Ammerud

Minilageret på Ammerud er utvidet, og vi har åpnet flere nye, moderne lagerrom.

Røde lagerdører hos City Self-Storage

Nytt lagerhotell på Kalbakken i Oslo

City Self-Storage har åpnet et nytt minilager på Kalbakken, i Østre aker vei 101, godt egnet for bedrifter som trenger fleksibelt lager.

City Self-Storage Lade åpent

Ledige lagerrom på City Self-Storage Skøyen

City Self-Storage har åpnet to nye etasjer på minilageret på Skøyen, og kan igjen ta imot nye leietakere.

City Self-Storage Lade åpent

City Self-Storage Trondheim Lade har åpnet

City Self-Storage har åpnet sitt nye minilager på Lade i Trondheim. Ta kontakt i dag for å leie et minilager.

searchclose