Tiltak mot spredning av Koronaviruset (COVID-19)

Denne informasjonen er utdatert. Oppdatert informasjon fra 17.04 finner du her >
City Self Storage er fortsatt tilgjengelig for å hjelpe både eksisterende og nye kunder, men vi har iverksatt noen tiltak i forbindelse med Korona (COVID-19).

21.04: Vi har åpnet butikkene for kunder, og tar igjen personlig visning på betjente minilager. Les oppdatert informasjon om tiltakene her >

Du kan fortsett leie minilager, men all kommunikasjon foregår via telefon 810 12345, mail eller chat.

• Vi kan fortsatt hjelpe deg med de spørsmål du har via nevnte kommunikasjonskanaler. Du finner også mange svar på ofte stilte spørsmål .
  • Vi tilbyr ikke personlig omvisning med deg i lageret, men du kan fortsatt få omvisning hvor vi guider deg via telefon.
  • Du kan bestille og signere kontrakt på nett som tidligere.
  • Våre medarbeidere arbeider fremdeles i flyttebutikken, men vi tar ikke imot kunder i butikken.
  • Du kan kjøpe flyttemateriell som betales via faktura, og som vi setter utenfor butikken eller inn på ditt minilager. Det skal ikke forekomme personlig kontakt.
  • Du kan fortsatt besøke våre minilager, men vi oppfordrer alle til å følge anbefalte retningslinjer fra helsemyndighetene.

Er du i karantene?

Dersom du er i karantene, ber vi deg vise hensyn ved å ikke besøke våre minilager i karanteneperioden.
Skal du flytte ut av ditt minilager i karanteneperioden ber vi deg få hjelp til dette av noen som ikke er i karantene. Er ikke dette mulig kan du kontakte oss, så finner vi en løsning.

Dersom du har andre spørsmål, kan du kontakte vårt kundesenter i åpningstiden 08.00 til 21.00 mandag til fredag og 10.00 til 16.00 i helger.

Vi takker for forståelsen, og snakkes gjerne over telefon, chat eller mail.

Measures to prevent the spread of the Coronavirus

Our Self Storage facilities are open for both existing and new customers. Our retail shops are closed for customers, but out staff is on site during the ordinary opening hours. We will not be able to meet you in person, but we can help you by phone, email or chat. In case you want to have a look at a storage unit, just call us, and we´ll guide you by phone. You can order the storage unit online and start renting on you own, as usual. If you need moving supplies, you can contact us and we can find a solution.

When visiting your local center please pay attention to the hygiene rules recommended by the health authorities.

Thank you for your understanding.

City Self Storage Team

Tiltak mot Covid-19 17.03.2021

Alle våre flyttebutikker er stengt, men minilagerne er åpne som normalt. I City Self-Storage tar vi følgende forholdsregler for å ta vare på hverandre og våre kunder i forbindelse med COVID-19.

Tiltak mot Covid-19 02.03.2021

Våre flyttebutikker i Oslo er stengt, men Billingstad og Drammen Åssiden holder åpent som normalt. I City Self-Storage tar vi følgende forholdsregler for å ta vare på hverandre og våre kunder i forbindelse med COVID-19.

Tiltak mot Covid-19 03.02.2021

Våre butikker er nå åpne igjen. I City Self-Storage tar vi følgende forholdsregler for å ta vare på hverandre og våre kunder i forbindelse med COVID-19.

Covid-19: Alle våre avdelinger holder åpent, men våre flyttebutikker i Oslo holder stengt

Se innlegg med oppdatert informasjon fra 03.02.2021 her. Alle våre minilager er åpne som normalt, men flyttebutikkene i Oslo stenger fra klokken 12, lørdag 23. januar 2021. Butikkene er stengt frem til 31.01.2021, eller til tiltakene endres. Butikkene på Billingstad og i Drammen Åssiden er åpne som normalt.