Tiltak i forbindelse med Koronaviruset (COVID-19)

City Self Storage er fortsatt tilgjengelig for å hjelpe både eksisterende og nye kunder, men vi har iverksatt noen tiltak i forbindelse med Korona (COVID-19).

Du kan fortsett leie minilager, men all kommunikasjon foregår via telefon 810 12345, mail eller chat.

• Vi kan fortsatt hjelpe deg med de spørsmål du har via nevnte kommunikasjonskanaler. Du finner også mange svar på ofte stilte spørsmål .
  • Vi tilbyr ikke personlig omvisning med deg i lageret, men du kan fortsatt få omvisning hvor vi guider deg via telefon.
  • Du kan bestille og signere kontrakt på nett som tidligere.
  • Våre medarbeidere arbeider fremdeles i flyttebutikken, men vi tar ikke imot kunder i butikken.
  • Du kan kjøpe flyttemateriell som betales via faktura, og som vi setter utenfor butikken eller inn på ditt minilager. Det skal ikke forekomme personlig kontakt.

Du kan fortsatt besøke våre minilager, men vi oppfordrer alle til å følge anbefalte retningslinjer fra helsemyndighetene.

Er du i karantene?

Dersom du er i karantene, ber vi deg vise hensyn ved å ikke besøke våre minilager i karanteneperioden.
Skal du flytte ut av ditt minilager i karanteneperioden ber vi deg få hjelp til dette av noen som ikke er i karantene. Er ikke dette mulig kan du kontakte oss, så finner vi en løsning.

Dersom du har andre spørsmål, kan du kontakte vårt kundesenter i åpningstiden 08.00 til 21.00 mandag til fredag og 10.00 til 16.00 i helger.

Vi takker for forståelsen, og snakkes gjerne over telefon, chat eller mail.

Measures to prevent the spread of the Coronavirus

Our Self Storage facilities are open for both existing and new customers. Our retail shops are closed for customers, but out staff is on site during the ordinary opening hours. We will not be able to meet you in person, but we can help you by phone, email or chat. In case you want to have a look at a storage unit, just call us, and we´ll guide you by phone. You can order the storage unit online and start renting on you own, as usual. If you need moving supplies, you can contact us and we can find a solution.

When visiting your local center please pay attention to the hygiene rules recommended by the health authorities.

Thank you for your understanding.

City Self Storage Team

Siste innlegg

City Self-Storage skal åpne på Ulven

Vi har kjøpt en ny eiendom på Ulven, og skal innrede bygget med sikre lagerboder. Det nye lageret vil ligge rett ved vår avdeling Økern, i Persveien 28.
Eurobox Minilager blir til City Self-Storage

Fra 01.01.2020 ble Eurobox Minilager en del av City Self-Storage. I tiden fremover vil Eurobox få nye skilt og etter hvert vil du kunne se City Self-Storage sin logo også her.
Minilageret på Skøyen har åpnet

City Self-Storage har åpnet det nye minilager i Hovfaret 11, og det er mulig å leie lager og starte lagringen i dag.
Utleie av varebil via Hyre utenfor City Self-Storage

Nå er det mulig å leie bil via Hyre utenfor flere av City Self-Storage sine minilager. Alle nye kunder hos City Self-Storage får rabatt på tjenesten.