Nytt lagerhotell på Kalbakken i Oslo

City Self-Storage har åpnet et nytt minilager på Kalbakken, i Østre aker vei 101, godt egnet for bedrifter som trenger fleksibelt lager.

– På det nyåpnede minilageret på Kalbakken kan både private og bedrifter leie, men det er beregnet for bedrifter da vi har bygget flere store tom enn på et tradisjonelt minilager. Vi har størrelser fra 10m2 og helt opp til 80m2. Her er det mulig å leie rimelig lager for bedriften, med fleksible leiekontrakter og muligheter til å endre arealet etter behov. Vi ønsker velkommen til vårt nye minilager, sier General Manager i City Self-Storage, Isak Larsson.

City Self-Storage har leiekontrakter på månedsbasis, men det er også mulig å gjøre en lengre avtale dersom det er mest praktisk for din bedrift. Det er ingen bindingstid, da kontrakten kun må sies opp innen den 15. i det du ønsker skal være siste leiemåned.

Bestill i dag

Lagerhotellet er temperert og har moderne lagerrom i stål, uten innsyn. Trenger din bedrift minilager? Det er mulig å bestille lager eller bestille direkte her. Du kan starte lagringen allerede i dag, dersom du bestiller innenfor kundesenterets åpningstider.

Har du spørsmål, eller trenger du en lagerstørrelse som ikke ligger ute? Ta kontakt med oss, så finner vi beste løsning til deg.

Kort om lageret:

• Videoovervåkning og alarm
  • Personlig adgangskontroll
  • Fleksible kontrakter
  • Stort utvalg lagerstørrelser
  • Gode parkeringsmuligheter
  • Tilgang hver dag hele året

Sikkert minilager

Sikkerhet er viktig for oss, og våre lagerbygg har videoovervåkning og tilkobling til alarmselskap. Med den personlige adgangskoden har vi alltid tilgang til å se hvem som besøker minilageret.

Lagerrommet er moderne og uten innsyn, og det er kun du som har tilgang.

Temperaturen inne i lagerbygget vil aldri gå under null, men ligger stabilt på rundt 10 grader på vinteren. Dette gjør at du kan lagre vareprøver eller annet som er sensitivt mot store temperatursvingninger.

God adgang og enkel lagring

Når du leier får du utdelt en personlig adgangskode som gir deg, og andre i bedriften som skal ha tilgang, mulighet til å dra til lageret når du trenger det innenfor lagerets åpningstider. Lageret er åpent hver dag hele året mellom 06 og 23.

Det er gode parkeringsmuligheter utenfor lageret, og en port rett inn. Innenfor porten står det traller som kan brukes fritt på området for å laste inn eller ut av lagerrommet.

Dersom du har spørsmål underveis i lagringen har vi et kundesenter som er tilgjengelig hver dag. På hverdager mellom 08 og 21, og i helger mellom 10 og 16. Ikke nøl med å ta kontakt dersom du har spørsmål.

Velkommen til vårt nye bedriftslager på Kalbakken i Oslo!