Nye lagerrom i Moss

Vi har bygget nye lagerrom i Moss, og har nesten 200 nye lagerrom tilgjengelig. Det er mulig å reservere uforpliktende i dag!

På alle City Self-Storage sine minilager kan du låne traller gratis på området, slik at det blir enklere å frakte dine eiendeler.

God plass for bedrifter og private

Lageret i Moss egner seg godt for både privatpersoner og bedrifter.

- Vi har lagerstørrelser som passer seg godt til lagring av møbler fra en leilighet eller et hus, og har også flere store lagerrom for bedrifter med behov for mye lagerplass med fleksibel avtale, sier General Manager i City Self Storage, Isak Larsson.

I Moss finner du minilager fra 2m2 opp til 32m2, altså finnes det minilager for mange ulike behov. Du kan leie uten bindingstid.

Lei minilager til kampanjepris

Det er mulig å leie minilager nå og få tilgang til lageret samme dag, dersom du reserverer innenfor kundesenterets åpningstider. Nå er det kampanjepriser i Moss, og du kan leie minilager til 50% inntil 4 måneder.

City Self-Storage Moss har tempererte minilager og du kan trygt lagre dine eiendeler i den perioden du har behov for. Mange av City Self-Storage sine kunder lagrer sine eiendeler i forbindelse med renovering, flytting, eller leier en ekstern bod for sesongutstyr og ting de ikke har plass til hjemme.

Lagerbygget har videoovervåkning, alarm og personlig adgangskontroll på lageret, og når du leier et minilager får du tilgang hver dag mellom 06 og 23. Ønsker du å leie minilager hos oss? Se størrelser og priser på minilager i Moss her. Du kan også legge inn en uforpliktende reservasjon.

Velkommen til City Self-Storage Moss!

Utvidelse Ammerud

Vi har utvidet lageret på Ammerud

Minilageret på Ammerud er utvidet, og vi har åpnet flere nye, moderne lagerrom.

Røde lagerdører hos City Self-Storage

Nytt lagerhotell på Kalbakken i Oslo

City Self-Storage har åpnet et nytt minilager på Kalbakken, i Østre aker vei 101, godt egnet for bedrifter som trenger fleksibelt lager.

City Self-Storage Lade åpent

Ledige lagerrom på City Self-Storage Skøyen

City Self-Storage har åpnet to nye etasjer på minilageret på Skøyen, og kan igjen ta imot nye leietakere.

City Self-Storage Lade åpent

City Self-Storage Trondheim Lade har åpnet

City Self-Storage har åpnet sitt nye minilager på Lade i Trondheim. Ta kontakt i dag for å leie et minilager.

searchclose