Nye lagerrom i Moss

Vi har bygget nye lagerrom i Moss, og har nesten 200 nye lagerrom tilgjengelig. Det er mulig å reservere uforpliktende i dag!

På alle City Self-Storage sine minilager kan du låne traller gratis på området, slik at det blir enklere å frakte dine eiendeler.

God plass for bedrifter og private

Lageret i Moss egner seg godt for både privatpersoner og bedrifter.

- Vi har lagerstørrelser som passer seg godt til lagring av møbler fra en leilighet eller et hus, og har også flere store lagerrom for bedrifter med behov for mye lagerplass med fleksibel avtale, sier General Manager i City Self Storage, Isak Larsson.

I Moss finner du minilager fra 2m2 opp til 32m2, altså finnes det minilager for mange ulike behov. Du kan leie uten bindingstid.

Lei minilager til kampanjepris

Det er mulig å leie minilager nå og få tilgang til lageret samme dag, dersom du reserverer innenfor kundesenterets åpningstider. Nå er det kampanjepriser i Moss, og du kan leie minilager til 50% inntil 4 måneder.

City Self-Storage Moss har tempererte minilager og du kan trygt lagre dine eiendeler i den perioden du har behov for. Mange av City Self-Storage sine kunder lagrer sine eiendeler i forbindelse med renovering, flytting, eller leier en ekstern bod for sesongutstyr og ting de ikke har plass til hjemme.

Lagerbygget har videoovervåkning, alarm og personlig adgangskontroll på lageret, og når du leier et minilager får du tilgang hver dag mellom 06 og 23. Ønsker du å leie minilager hos oss? Se størrelser og priser på minilager i Moss her. Du kan også legge inn en uforpliktende reservasjon.

Velkommen til City Self-Storage Moss!

butikk apen for kunder City Self-Storage

City Self-Storage åpner butikkene for kunder

Fra mandag 20. april åpner vi våre butikker for kunder igjen. Velkommen til oss for en trygg handel av flyttemateriell eller leie av minilager.

Tiltak mot spredning av Koronaviruset (COVID-19)

Denne informasjonen er utdatert. Oppdatert informasjon fra 17.04 finner du her >
City Self Storage er fortsatt tilgjengelig for å hjelpe både eksisterende og nye kunder, men vi har iverksatt noen tiltak i forbindelse med Korona (COVID-19).

Eurobox Minilager Blir en del av City Self-Storage

Eurobox Minilager blir til City Self-Storage

Fra 01.01.2020 ble Eurobox Minilager en del av City Self-Storage. I tiden fremover vil Eurobox få nye skilt og etter hvert vil du kunne se City Self-Storage sin logo også her.

City Self-Storage Minilager Skøyen

Minilageret på Skøyen har åpnet

City Self-Storage har åpnet det nye minilager i Hovfaret 11, og det er mulig å leie lager og starte lagringen i dag.

searchclose