Ledige lagerrom på City Self-Storage Skøyen

City Self-Storage har åpnet to nye etasjer på minilageret på Skøyen, og kan igjen ta imot nye leietakere.

City Self-Storage har åpnet første minilager i Trondheim.

- Lageret på Skøyen har vært fullbooket en stund, men nå som vi har åpnet to nye etasjer har vi flere lagerrom i ulike størrelser tilgjengelig, og kan ta imot flere kunder med behov for ekstern lagerplass, sier General manager i City Self-Storage, Isak Larsson.

På minilageret på Skøyen kan du leie lagerstørrelser fra 2m2 til 15m2. Dersom du trenger et trygt sted på Oslos vestkant å lagre dine eiendeler, er dette t godt alternativ.

Fleksibel og sentral lagring

Utenfor lageret finner du kundeparkering, slik at du kan parkere rett ved lagerets inngang. Inne i lagerbygget er det traller som du kan benytte fritt på eiendommen for å frakte eiendelene dine inn i lageret. Med kort oppsigelsestid er dette en veldig fleksibel lagerløsning for både priate og bedrifter.

Lageret har:

• Videoovervåkning og alarm
  • Personlig adgangskontroll
  • Størrelser fra 2m2 til 15m2
  • Adgang hver dag mellom 06.00 og 23.00
  • Kort oppsigelsestid
  • Kundeparkering
  • Traller til utlån

Ønsker du å se minilageret før du leier? Møt opp på lageret og ring oss på 810 12345, så kan vi guide deg via telefon.

Du kan booke et minilager her, og starte å lagre allerede i dag.

Velkommen til City Self-Storage Skøyen!

Utvidelse Ammerud

Vi har utvidet lageret på Ammerud

Minilageret på Ammerud er utvidet, og vi har åpnet flere nye, moderne lagerrom.

Røde lagerdører hos City Self-Storage

Nytt lagerhotell på Kalbakken i Oslo

City Self-Storage har åpnet et nytt minilager på Kalbakken, i Østre aker vei 101, godt egnet for bedrifter som trenger fleksibelt lager.

City Self-Storage Lade åpent

City Self-Storage Trondheim Lade har åpnet

City Self-Storage har åpnet sitt nye minilager på Lade i Trondheim. Ta kontakt i dag for å leie et minilager.

Inne på et minilager hos City Self-Storage

Nye lagerrom i Moss

Vi har bygget nye lagerrom i Moss, og har nesten 200 nye lagerrom tilgjengelig. Det er mulig å reservere uforpliktende i dag!

searchclose