Chat with us, powered by LiveChat

Visste du at du får bompengefritt minilager hos City Self-Storage Torshov?

Fra 1. juni har det nye bompengesystemet i Oslo vært aktivt. Tilbakemeldingene lot ikke vente på seg, verken de positive eller negative. Spesielt én bomstasjon har fått mye oppmerksomhet, og den står i Sandakerveien på Torshov. Er du kjent med City Self-Storage, og har hatt et skarpt øye i bomstasjonens publisitet, har du kanskje sett at den står plassert rett utenfor City Self-Storage Torshov.

Bompengefritt minilager

Dersom du skal lagre mye sier det seg selv at det blir vanskelig å bruke kollektivtransport. Mange som lagrer hos oss har med seg flyttelass, gjerne med store og tunge møbler og esker. Når disse kommer for å lagre, må de ikke betale bompenger for å laste inn på lageret. City Self-Storage har nemlig innganger på begge sider av bomstasjonen.

– Bomstasjoner kommer med både positive og negative sider. Akkurat denne har kanskje fått mest negativ omtale på grunn av plasseringen. Men for våre kunder som trenger bil for å frakte eiendeler til og fra lageret kan det kanskje være en gladnyhet at de ikke må kjøre gjennom bommen for å lagre, sier general manager i City Self-Storage Isak Larsson.

Bommen er plassert kun noen meter fra inngangene til City Self-Storage Torshov. Det kan føles surt å måtte kjøre gjennom bommen rett før mål-destinasjonen, og det slipper du.  Med innganger på begge sider av bommen, kan du fint gå inn på den siden du kommer kjørende fra. Det er mulig å komme til alle lagerboder fra begge innganger. God bompengefri lagring!

City Self-Storage Norge AS er et urbant konsept med utleie av minilager i Oslo og omegn, Østfold og Stavanger. City Self-Storage Norge er et selskap i Self Storage Group ASA. Konsernet utvikler og drifter lagerrom i Norge, Sverige og Danmark. Vi har mer enn 100 avdelinger i Skandinavia og over 115 000 kvadratmeter minilager til utleie. I City Self-Storage har vi flere avdelinger som selger flytte- og pakkemateriell, emballasje og tjenester knyttet til flytting og oppbevaring. Våre kunder er både private og bedrifter.

Freetrailer og City Self-StorageBeforeigners på innspilling på City Self-Storage Helsfyr