Chat with us, powered by LiveChat

Slik så det ut da “Beforeigners” hadde innspilling hos oss

I den nye serien Beforeigners får du se City Self-Storage Helsfyr i et nytt lys. Har du sett det som er HBOs første norske serie?

Beforeigners på innspilling på City Self-Storage Helsfyr
Innspilling av Beforeigners
Beforeigners på City Self-Storage
Beforeigners lager på City Self-Storage
Beforeigners City Self-Storage
Beforeigners lager
Lageret i Beforeigners
lager på Beforeigners

I fjor høst hadde vi veldig spennende besøk på City Self-Storage Helsfyr, da det ble spilt inn scener til TV-serien Beforeigners, som nå sendes på HBO Nordic. Vi har gledet oss til å se resultatet, og nå kan vi også ta deg med bak kamera, for å se hvordan det så ut under innspillingen.

– Det var en opplevelse å ha serie-innspilling på City Self-Storage Helsfyr. Jeg var med gjennom hele dagen, og det ble mye løping frem og tilbake for å ordne diverse. Det var både lærerikt og gøy, og det er veldig stas at vi er en del av HBO sin første norske serie, sier Site manager på City Self-Storage Helsfyr, Philip A. Vrålstad.

I bildesliden øverst i saken kan du se hvordan det så ut da Beforeigners hadde innspilling.

City Self-Storage Norge AS er et urbant konsept med utleie av minilager i Oslo og omegn, Østfold og Stavanger. City Self-Storage Norge er et selskap i Self Storage Group ASA. Konsernet utvikler og drifter lagerrom i Norge, Sverige og Danmark. Vi har mer enn 100 avdelinger i Skandinavia og over 115 000 kvadratmeter minilager til utleie. I City Self-Storage har vi flere avdelinger som selger flytte- og pakkemateriell, emballasje og tjenester knyttet til flytting og oppbevaring. Våre kunder er både private og bedrifter.

Bompengefritt minilager