Vi har utvidet lageret på Ammerud

Minilageret på Ammerud er utvidet, og vi har åpnet flere nye, moderne lagerrom.

Vi har utvidet på minilageret på Ammerud.

Minilageret på Ammerud har det lenge vært høyt trykk på, og det er tydelig at det er mange i området som har behov for ekstra oppbevaringsplass. Derfor er det ekstra gledelig at vi nå har åpnet flere lagerrom.

- Vi har åpnet en helt ny del på vårt minilager på Ammerud. Her får vi plass til enda flere som trenger ekstra oppbevaringsplass, i moderne lukkede lagerrom. Med mange størrelser kan vi dekke mange ulike lagerbehov, sier General Manager i City Self-Storage, Isak Larsson.

I den nye delen får vi lagerrom i størrelser fra 1m2 til 15m2.

Du kan enkelt reservere minilager på nett her, eller ta kontakt dersom du har spørsmål.

Trygg lagring

Minilageret på Ammerud i Groruddalen er et av våre selvbetjente minilager. Her får du tilgang hver dag hele året mellom 06 og 23 hvis du leier en lagerbod. Minilageret tilbyr:

• Tempererte lagerrom uten innsyn
  • Videoovervåkning og alarm
  • Et stort utvalg lagerstørrelser
  • Traller i alle etasjer som kan brukes fritt på eiendommen
  • Personlig adgangskontroll
  • Korte leiekontrakter - lei lager på månedsbasis

Du kan lese mer om lageret på Ammerud her, eller kontakte oss dersom du har spørsmål.

Velkommen til et utvidet City Self-Storage Ammerud!

Covid-19: Alle våre avdelinger holder åpent, men våre flyttebutikker i Oslo holder stengt

Alle våre minilager er åpne som normalt, men flyttebutikkene i Oslo stenger fra klokken 12, lørdag 23. januar 2021. Butikkene er stengt frem til 31.01.2021, eller til tiltakene endres. Butikkene på Billingstad og i Drammen Åssiden er åpne som normalt.

Kjop av City Self-Storage Adamstuen

Har kjøpt Norges største minilager

City Self-Storage har kjøpt eiendommen i General Brichs gate 16 på Adamstuen, og sikrer nå langsiktig drift på avdelingen.

Åpner minilager i Sandnes

City Self-Storage skal utvide i Rogaland og åpner snart et minilager i Sandnes, I Kvelluren næringspark. Planlagt åpning er sommeren 2021.

Røde lagerdører hos City Self-Storage

Nytt lagerhotell på Kalbakken i Oslo

City Self-Storage har åpnet et nytt minilager på Kalbakken, i Østre aker vei 101, godt egnet for bedrifter som trenger fleksibelt lager.