Vi har utvidet lageret på Ammerud

Minilageret på Ammerud er utvidet, og vi har åpnet flere nye, moderne lagerrom.

Vi har utvidet på minilageret på Ammerud.

Minilageret på Ammerud har det lenge vært høyt trykk på, og det er tydelig at det er mange i området som har behov for ekstra oppbevaringsplass. Derfor er det ekstra gledelig at vi nå har åpnet flere lagerrom.

- Vi har åpnet en helt ny del på vårt minilager på Ammerud. Her får vi plass til enda flere som trenger ekstra oppbevaringsplass, i moderne lukkede lagerrom. Med mange størrelser kan vi dekke mange ulike lagerbehov, sier General Manager i City Self-Storage, Isak Larsson.

I den nye delen får vi lagerrom i størrelser fra 1m2 til 15m2.

Du kan enkelt reservere minilager på nett her, eller ta kontakt dersom du har spørsmål.

Trygg lagring

Minilageret på Ammerud i Groruddalen er et av våre selvbetjente minilager. Her får du tilgang hver dag hele året mellom 06 og 23 hvis du leier en lagerbod. Minilageret tilbyr:

• Tempererte lagerrom uten innsyn
  • Videoovervåkning og alarm
  • Et stort utvalg lagerstørrelser
  • Traller i alle etasjer som kan brukes fritt på eiendommen
  • Personlig adgangskontroll
  • Korte leiekontrakter - lei lager på månedsbasis

Du kan lese mer om lageret på Ammerud her, eller kontakte oss dersom du har spørsmål.

Velkommen til et utvidet City Self-Storage Ammerud!