City Self-Storage er stolt Pride Partner

Det er med glede City Self-Storage annonserer at vi i år støtter Oslo Pride, Norges største feiring av skeiv kjærlighet og mangfold.

– For oss i City Self-Storage er det viktig å vise både ovenfor våre ansatte og kunder at alle er velkommen uansett hvor man kommer ifra, hvilken religionstro man har eller hvem man elsker. Vi ser ulikheter og mangfold hos mennesker som en styrke og noe som gjør oss bedre og beriker vår hverdag. For oss er det derfor naturlig å støtte Oslo Pride i deres viktige arbeid, sier Isak Larsson, General Manager, City Self Storage Norge.

Oslo Pride er en festival, og en trygg arena hvor alle kan være akkurat den de er uavhengig av seksualitet, identitet og kjønnsuttrykk. Fra 23. juni til 2. august skal skeiv kjærlighet og mangfold feires i Oslo, gjennom hundrevis av arrangementer i alle regnbuens farger. City Self-Storage har et mangfold av kunder, og for oss er det viktig at alle blir behandlet med respekt. Dette sørger vi for at skjer i møte med oss, men vi ønsker nå å bidra til at dette skjer også utenfor våre møter med kunder.

mer informasjon om Oslo Pride her, eller les våre tanker om respekt, mangfold og likeverd.

Vi i City Self-Storage er stolte av å kunne kalle oss Pride Partner, og ønsker dere alle en trygg og inkluderende feiring!