City Self-Storage kommer til Stavanger

City Self-Storage Norge AS skal åpne minilager på Forus i Stavanger i 2019. Dette blir lager-aktørens første minilager i byen, og forventet åpning er i første kvartal av 2019.

i 2019 skal City Self-Storage åpne et minilager i Stavanger.

– At City Self-Storage kommer til Stavanger er i henhold til vår vekststrategi. Vi ønsker å være tilstede i storbyene, og Stavanger er et veldig interessant marked hvor vi ser stort potensiale, forteller Isak Larsson, General Manager i City Self-Storage AS.

18. oktober inngikk Self-Storage Group ASA en avtale om å kjøpe en eiendom i Travbaneveien 1 i Stavanger, Norge. Eiendommen på Forus ligger ca. 11 kilometer sør for Stavanger sentrum, og skal driftes av City Self-Storage Norge AS.

– Vi har lenge sett på området, og det er spennende å kunne tilby lagerutleie i enda en storby i 2019. Tidligere i år kjøpte vi en eiendom i Trondheim, hvor vi bygger Trondheims største minilager. Det er altså en veldig spennende tid vi går i møte, og vi ser veldig frem mot å åpne, sier Larsson.

City Self-Storage Norge AS har i dag 15 åpne avdelinger i Oslo, Bærum og Drammen. Minilageret som åpner i Stavanger vil passe for både privatpersoner som behøver mer plass, og av bedrifter i behov av fleksibel lagerplass.