Minilageret på Frogner er åpent

City Self-Storage har allerede tre avdelinger i Bydel Frogner, men nå utvides tilbudet. Det er nå mulig å flytte inn på City Self-Storage Frogner.

City Self-Storage har åpnet en avdeling på Frogner i Oslo Vest.

Den nye avdelingen ligger i Frederik Stangs gate 4, og du kan leie størrelser fra 1 kvadratmeter.

– Med vårt minilager på Frogner blir tilbudet for de med lagerbehov i området enda bedre. Lageret er selvbetjent og tilbyr en god og enkel lagerløsning for personer med behov for ekstra plass, forteller Isak Larsson, General Manager for City Self-Storage Norge AS.

Som City Self-Storage sine øvrige avdelinger er også Frogner et oppvarmet lagerbygg. Som kunde kan du komme og gå som du vil til ditt lagerrom hver dag hele året, mellom 06 og 23, og du kan dermed lagre fleksibelt.

Har du behov for lagerplass?

Du kan enkelt reservere lagerplass på City Self-Storage Frogner på nett, eller lese mer om avdelingen her. På avdelingen finner du lager i flere størrelser, og du kan oppgradere eller nedgradere hvor mye plass du leier ettersom ditt behov endrer seg. Minilageret leies på månedsbasis, og du kan leie så lenge du måtte trenge ekstra plass.

Ser du etter lager i et annet område? Vi har tre andre avdelinger i bydel Frogner, og flere avdelinger i Oslo, Drammen, Stavanger og Østfold. Se våre øvrige avdelinger her og finn minilageret som er nærmest deg.

Ta gjerne kontakt med oss dersom du har spørsmål om lagring, vi ønsker deg velkommen til City Self-Storage Frogner.