Visste du at du får bompengefritt minilager hos City Self-Storage Torshov?

City Self-Storage Torshov står rett ved den mye omtalte bomringen på Torshov. Men det betyr ikke at du må passere den for å komme inn på lageret.

City Self-Storage Torshov har inngang på begge sider av bomstasjonen.

Fra 1. juni har det nye bompengesystemet i Oslo vært aktivt. Tilbakemeldingene lot ikke vente på seg, verken de positive eller negative. Spesielt én bomstasjon har fått mye oppmerksomhet, og den står i Sandakerveien på Torshov. Er du kjent med City Self-Storage, og har hatt et skarpt øye i bomstasjonens publisitet, har du kanskje sett at den står plassert rett utenfor City Self-Storage Torshov.

Dersom du skal lagre mye sier det seg selv at det blir vanskelig å bruke kollektivtransport. Mange som lagrer hos oss har med seg flyttelass, gjerne med store og tunge møbler og esker. Når disse kommer for å lagre, må de ikke betale bompenger for å laste inn på lageret. City Self-Storage har nemlig innganger på begge sider av bomstasjonen.

– Bomstasjoner kommer med både positive og negative sider. Akkurat denne har kanskje fått mest negativ omtale på grunn av plasseringen. Men for våre kunder som trenger bil for å frakte eiendeler til og fra lageret kan det kanskje være en gladnyhet at de ikke må kjøre gjennom bommen for å lagre, sier general manager i City Self-Storage Isak Larsson.

Bommen er plassert kun noen meter fra inngangene til City Self-Storage Torshov. Det kan føles surt å måtte kjøre gjennom bommen rett før mål-destinasjonen, og det slipper du. Med innganger på begge sider av bommen, kan du fint gå inn på den siden du kommer kjørende fra. Det er mulig å komme til alle lagerboder fra begge innganger. God bompengefri lagring!

Inne på et minilager hos City Self-Storage

Nye lagerrom i Moss

Vi har bygget nye lagerrom i Moss, og har nesten 200 nye lagerrom tilgjengelig. Det er mulig å reservere uforpliktende i dag!

butikk apen for kunder City Self-Storage

City Self-Storage åpner butikkene for kunder

Fra mandag 20. april åpner vi våre butikker for kunder igjen. Velkommen til oss for en trygg handel av flyttemateriell eller leie av minilager.

Tiltak mot spredning av Koronaviruset (COVID-19)

Denne informasjonen er utdatert. Oppdatert informasjon fra 17.04 finner du her >
City Self Storage er fortsatt tilgjengelig for å hjelpe både eksisterende og nye kunder, men vi har iverksatt noen tiltak i forbindelse med Korona (COVID-19).

Eurobox Minilager Blir en del av City Self-Storage

Eurobox Minilager blir til City Self-Storage

Fra 01.01.2020 ble Eurobox Minilager en del av City Self-Storage. I tiden fremover vil Eurobox få nye skilt og etter hvert vil du kunne se City Self-Storage sin logo også her.

searchclose