Slik så det ut da “Beforeigners” hadde innspilling hos oss

I den nye serien Beforeigners får du se City Self-Storage Helsfyr i et nytt lys. Har du sett det som er HBOs første norske serie?

Beforeigners på innspilling på City Self-Storage Helsfyr

I fjor høst hadde vi veldig spennende besøk på City Self-Storage Helsfyr, da det ble spilt inn scener til TV-serien Beforeigners, som nå sendes på HBO Nordic. Vi har gledet oss til å se resultatet, og nå kan vi også ta deg med bak kamera, for å se hvordan det så ut under innspillingen.

– Det var en opplevelse å ha serie-innspilling på City Self-Storage Helsfyr. Jeg var med gjennom hele dagen, og det ble mye løping frem og tilbake for å ordne diverse. Det var både lærerikt og gøy, og det er veldig stas at vi er en del av HBO sin første norske serie, sier Site manager på City Self-Storage Helsfyr, Philip A. Vrålstad.

I bildesliden øverst i saken kan du se hvordan det så ut da Beforeigners hadde innspilling.

Siste innlegg

Eurobox Minilager blir til City Self-Storage

Fra 01.01.2020 ble Eurobox Minilager en del av City Self-Storage. I tiden fremover vil Eurobox få nye skilt og etter hvert vil du kunne se City Self-Storage sin logo også her.
Minilageret på Skøyen har åpnet

City Self-Storage har åpnet det nye minilager i Hovfaret 11, og det er mulig å leie lager og starte lagringen i dag.
Utleie av varebil via Hyre utenfor City Self-Storage

Nå er det mulig å leie bil via Hyre utenfor flere av City Self-Storage sine minilager. Alle nye kunder hos City Self-Storage får rabatt på tjenesten.
City Self-Storage åpner minilager på Skøyen

City Self-Storage har kjøpt et bygg i Hovfaret 11, og skal etter planen åpne et minilager her i løpet av desember.