CSS logo

Vi samarbeider med Freetrailer

Gjennom City Self-Storage sitt samarbeid med Freetrailer, kan du låne en tilhenger gratis i 3 timer, enten du er kunde av oss eller ikke. Tilhengeren er gratis ved henting direkte uten booking fra en av våre avdelinger.

Utenfor City Self-Storage sine ubemannede avdelinger finner du i dag Freetrailere som du kan låne gratis når du trenger en tilhenger til å frakte noe, også når du ikke skal lagre hos oss. Tilhengerne står låst, og du bruker Freetrailers app for å låne en tilhenger når du kommer til avdelingen. I appen kan du også forhåndsbooke for 29 kroner, og forlenge leietiden i 3-timers intervaller for kr. 99 (senest en time før leietiden går ut).

– Vi jobber alltid for å skape det beste tilbudet, og kunne levere kvalitet til våre kunder. Det er mange som har behov for tilhenger, ikke bare når de leier minilager, men for eksempel ved flytting direkte inn i nytt hjem, kasting av hageavfall eller i forbindelse med dugnad. Dette er et tilbud til våre kunder, og andre som har behov for tilhenger, sier General Manager Isak Larsson i City Self-Storage.

Freetrailer ønsker å være der folk er, og ha tilhengere der man trenger dem. Et samarbeid med City Self-Storage, med mange sentrale beliggenheter i Oslo og omegn, var derfor et godt partnervalg for Freetrailer.

– Jeg er stolt av å kunne annonsere vårt nye samarbeid med City Self Storage Norge. Norge er et strategisk viktig land for oss, idet vi har et ønske om en markant utvidelse av vårt delingsøkonomiske trailerkonsept til det norske markedet i løpet av de kommende årene. Jeg håper at vi kan være med på å skape synergi på tvers av Norden for City Self-Storage, slik vi allerede gjør for andre nordisk representerte samarbeidspartnere, sier CEO Allan Sønderskov Darré i Freetrailer.

Slik fungerer det

Du behøver ikke kjøpe tjenester hos City Self-Storage for å låne tilhengeren gratis. Alt du behøver å gjøre er å laste ned Freetrailer appen, møte opp ved en av avdelingene med Freetrailers, og låse opp en som er ledig. Appen kan lastes ned i Google Play eller App Store. Du kan også forhåndsbooke en tilhenger gjennom appen eller på nett for kr. 29.

Tilhengeren kan hentes mellom 07 og 23 hver dag, og leveres akkurat når du vil. Du kan dermed gjøre jobben når det passer for deg. Ønsker du å låne tilhengeren i mer enn 3 timer kan du enkelt forlenge leien i appen for 99 kroner per 3-timers leieperiode.

Her finner du Freetrailers

Her kan du booke en Freetrailer på nett >

City Self-Storage Norge AS er et urbant konsept med utleie av minilager i Oslo og omegn. City Self-Storage Norge er et selskap i Self Storage Group ASA. Konsernet utvikler og drifter lagerrom i Norge, Sverige og Danmark. Vi har mer enn 100 avdelinger i Skandinavia og over 115 000 kvadratmeter minilager til utleie. I City Self-Storage har vi flere avdelinger som selger flytte- og pakkemateriell, emballasje og tjenester knyttet til flytting og oppbevaring. Våre kunder er både private og bedrifter.

Hvor mye plass trenger du?

Søk på nettsiden

Hva er lagertaxi?

Med Lagertaxi får du bil, bærehjelp og sjåfør inkludert når du bestiller lager.

Tjenesten forutsetter 6 måneders binding av lagerleien. Les hvordan det fungerer her.

Hva er outlet?

Outletlagre har lavere priser!

Fordi de har en litt merkelig form, en stolpe, rør, trappeadgang eller lignende.

Hva menes med gratis varebil?

Få varebil på kjøpet.
Ved leie av dette lagerrommet får du disponere en gratis varebil når du flytter tingene inn på lageret. Når du har bestilt får du en rabattkode som du kan benytte hos våre samarbeidspartnere.
Ta kontakt med oss dersom du har spørsmål.