CSS logo

Vi har åpnet nytt minilager på Etterstad

City Self-Storage åpner et nytt minilager på Etterstad i Gamle Oslo. Vi utvider lagringsmulighetene i bydelen for å møte behovet.

Bydel Gamle Oslo utvikler seg stadig, og behovet for lagring vokser. Det nye minilageret på Etterstad åpner nye muligheter for sentral lagringsplass. Med lagerboder fra 1-15 kvadratmeter er minilageret tilpasset flere behov. Det er en stor og kraftig utbygging i bydelen Gamle Oslo. I følge Oslo kommune er det den bydelen der befolkningen er ventet å øke mest i årene som kommer, og den er forventet å bli Oslos mest befolkede bydel i 2023.

– Vi ønsker å ta del i ekspansjonen og tilby beboere og bedrifter i området topp moderne minilagerløsninger, sier Isak Larsson, General manager.

Trenger mer plass

I bedriftsmarkedet er det stor etterspørsel etter fleksibel og rimelig lagring. Private ser gjerne etter mindre sportsboder, lagerbod for å oppbevare møbler og innbo i en flytteprosess, eller for å oppbevare større eller mindre eiendeler det ikke er rom for hjemme.

– Nye leiligheter bygges i dag med mindre boder enn tidligere til tross for at vi i dag trenger mer plass til alt sportsutstyr, sesongartikler og andre eiendeler. Med en snittpris på nesten 80.000 for kvadratmetern er det klart at verdien av å bruke plassen til å leve kontra oppbevaringsplass blir større og viktigere. Da er vårt konsept helt perfekt for både private og bedrifter, forteller Larsson.

Minilageret på Etterstadsletta har avkjøring etter Vålerengatunnellen på E-6 nordover, med kort vei til eksempelvis Ensjø, Kværnedalen og Vålerenga. Lagerbodene er videoovervåket, og driftes fra City Self-Storage sin bemannede avdelingen på Helsfyr.

– Dette er den tredje avdelingen City Self-Storage åpner på to måneder. Potensialet på Etterstad er stort og vi bygger ut trinnvis i takt med etterspørsel. Kunder kan glede seg til topp moderne, trygge boder sentralt på Etterstad, sier Larsson.

Hvor mye plass trenger du?

Søk på nettsiden

Hva er lagertaxi?

Med Lagertaxi får du bil, bærehjelp og sjåfør inkludert når du bestiller lager.

Tjenesten forutsetter 6 måneders binding av lagerleien. Les hvordan det fungerer her.

Hva er outlet?

Outletlagre har lavere priser!

Fordi de har en litt merkelig form, en stolpe, rør, trappeadgang eller lignende.

Hva menes med gratis varebil?

Få varebil på kjøpet.
Ved leie av dette lagerrommet får du disponere en gratis varebil når du flytter tingene inn på lageret. Når du har bestilt får du en rabattkode som du kan benytte hos våre samarbeidspartnere.
Ta kontakt med oss dersom du har spørsmål.