Chat with us, powered by LiveChat

Nye nettsider for City Self-Storage Norge

City Self Storage har nå lansert nye nettsider for Norge. Vårt mål er å gjøre minilager, flyttetjenenester og flyttemateriell enda mer tilgjengelig, og med nye oppdatert nettsider gjør vi det enda enklere for våre kunder.

– Vi har bygget nettsiden med en “mobil-først” fremgangsmåte. Vi ser at stadig flere av våre potensielle- og eksisterende kunder bruker mobilen til å søke opp våre tjenester. Nye cityselfstorage.no ivaretar mobilbrukerne på en forbedret måte og vi er veldig glade for å kunne lansere nye nettsider, forteller Isak Larsson i City Self Storage.

På de nye nettsidene vil det være enklere for besøkende å finne frem til riktig lageravdeling og lagerstørrelse. Det vil også være mulig å bestille lager direkte via nett. Vi mener å ha den beste kundeservicen i vår bransje, med 8 bemannede flyttebutikker og erfarne lagereksperter i Stor-Oslo. Ved å lansere nettbestilling møter vi også forventningene til en stadig økende del av våre målgruppe som ønsker selvbetjening via nett/mobil.

Ved lanseringen av nettsidene vil det først være mulig å bestille lager ved våre selvbetjente avdelinger. I løpet av mai vil vi også legge til bestillingsløsning for samtidlige avdelinger, og vår moderne nettbutikk for flyttemateriell blir også lansert i løpet av måneden.

Mobiltelefon som viser cityselfstorage

City Self-Storage ble startet i Norge i 1993, og er i dag landets ledende minilageraktør, også med avdelinger i Sverige og Danmark. Med lang erfaring med utleie av lager, er vi alltid på jakt etter å finne de beste løsningene for våre kunder, både privatpersoner og bedrifter. Vi kan tilby flyttehjelp, og i våre butikker finner du våre lagereksperter, alt av pakkemateriell, samt utleie av utstyr og andre tjenester tilknyttet flytting og lagring.

CSS er et selskap i Self Storage Group ASA.

Publisert 11-05-2017

Lagring av dokumenter og arkivmateriellcity self-storage og Pride logo