Chat with us, powered by LiveChat

Minilager Norge fusjoneres med City Self-Storage

Minilager Norge ble i 2017 kjøpt opp av Self Storage Group, City Self-Storage sitt morselskap. Minilager Norge fusjoneres med City Self-Storage. Minilager Norge, nå City Self-Storage driver fire minilagre i Østfold, og det totale utleibare området er på 4.300 kvadratmeter.

Minilager Norge fusjoneres med City Self-Storage

– Vi har ambisjoner om å gi et godt minilager-tilbud i flere byer i Norge. Minilager Norge har allerede godt etablerte minilagre i Moss, Halden, Rygge og Sarpsborg. City Self-Storage er Norges største Minilager, og vi ser muligheter for vekst på de eksisterende avdelingene, sier Isak Larsson, General manager i City Self-Storage.

De fire avdelingene skal omprofileres til City Self-Storage i starten av 2019.

City Self-Storage har i dag 15 avdelinger i Stor-Oslo, Drammen og Asker/Bærum. I løpet av 2019 skal de åpne minilager både i Stavanger og i Trondheim. City Self-Storage har ingen avdelinger i Østfold i dag.

– Dette er en veldig spennende mulighet for City Self-Storage sin vekst utenfor Oslo. Vi ser frem mot å levere et kvalitetsprodukt også i Østfold. Vi er svært glade for at fusjonen nå er gjennomført, forteller Larsson.

City Self-Storage Norge AS er et urbant konsept med utleie av minilager i Oslo og omegn. City Self-Storage Norge er et selskap i Self Storage Group ASA. Konsernet utvikler og drifter lagerrom i Norge, Sverige og Danmark. Vi har mer enn 95 avdelinger i Skandinavia og over 115 000 kvadratmeter minilager til utleie. I City Self-Storage har vi flere avdelinger som selger flytte- og pakkemateriell, emballasje og tjenester knyttet til flytting og oppbevaring. Våre kunder er både private og bedrifter.

City Self-Storage kommer til StavangerCity Self-Storage Frogner har åpnet