Chat with us, powered by LiveChat

Minilager Ammerud åpner februar 2018

5. februar 2018 åpner vårt nye minilager på Ammerud. Avdelingen er lokalisert i Trondheimsveien, og gir flere lagringsmuligheter i Groruddalen. 66 nye lagerboder i størrelser fra 2-20 kvadratmeter står snart klare til bruk, på den selvbetjente avdelingen.

– Vi gleder oss til å åpne minilageret på Ammerud. Vi ser at stadig flere har behov for mer plass, og kan endelig tilby dette også i Groruddalen. Lagerhotellet har god adkomst, og er perfekt for private eller bedrifter som trenger mer plass i en kort eller lengre periode, sier Isak Larsson, General Manager.

Størrelser for ulike behov

Ammerud vil som våre øvrige avdelinger være åpent hver dag, hele året. Det betyr at du som leier en lagerbod kan få tilgang hver dag, innenfor avdelingens åpningstid (06-23). De nye lagerbodene er innendørs med har temperaturkontroll, og er derfor godt egnet til oppbevaring av møbler, elektronikk og annet innbo.

Med lagerboder i ulike størrelser er det lagringsmuligheter for flere behov. Dersom du har et par flytteesker eller noen mindre møbler du trenger å lagre, kan en lagerbod på f.eks 2-3 kvadratmeter passe for deg. Behøver du mer plass, for eksempel ved mellomlagring, kan du bestille en større lagerbod. Ta kontakt med våre lagereksperter for veiledning til å finne riktig størrelse.

Her kan du følge med når det er mulig å bestille lagerbod på avdelingen.

Fellesområde på minilager

City Self-Storage er et norsk selskap startet i 1993, og er en av de ledende minilageraktørene i Europa. De eier, utvikler og drifter lagerrom, selger flytteesker og pakkemateriell, emballasje og driver utleie av tilhenger, sekketralle og andre tjenester knyttet til flytting og oppbevaring. Kundene er både private og små og store bedrifter.

City Self-Storage er et selskap i Self Storage Group ASA. Totalt eier selskapet mer enn 90 avdelinger i Skandinavia, og leier ut godt over 100 000 kvadratmeter.

Publisert 25-01-2018

Lagerbygningen på EtterstadLagerbygning Lørenskog