Chat with us, powered by LiveChat

Døgnåpne lagercontainere på Vøyenenga

Det er nå mulig å leie lagercontainere på Vøyenenga, med tilgang hele døgnet. Containerne står klare for nye leietakere.

containerutleie på vøyenenga

Hva er en lagercontainer?

Våre lagercontainere er tette, tørre og en sikker oppbevaringsløsning. Hos oss får du tilgang til din lagercontainer hele døgnet, hver dag hele året. Lagercontainerne er 14m2, og står utendørs. De er godt egnet til lagring av møbler og innbo.

– Det er veldig spennende at vi nå  kan utvide vårt tilbud med en døgnåpen løsning som er tilgjengelig for både privatpersoner og bedrifter, sier Isak Larsson, General Manager for City Self-Storage.

Det er godt plass utenfor lagercontainerne, og mulighet til å kjøre helt inntil døren når du skal laste inn og ut. Løsningen er slik veldig fleksibel, og lagring blir enkelt.

Ønsker du å reservere?

Du kan enkelt reservere en lagercontainer på Vøyenenga på nett, eller ringe oss på 810 12345

Er du usikker på hvilken lagerløsning som passer best for deg kan du gjerne kontakte oss, så veileder vi deg til riktig lagerløsning og størrelse.

City Self-Storage er et norsk selskap startet i 1993, og er en av de ledende minilageraktørene i Europa. De eier, utvikler og drifter lagerrom, selger flytteesker og pakkemateriell, emballasje og driver utleie av tilhenger, sekketralle og andre tjenester knyttet til flytting og oppbevaring. Kundene er både private og små og store bedrifter.

City Self-Storage er et selskap i Self Storage Group ASA. Totalt eier selskapet mer enn 90 avdelinger i Skandinavia, og leier ut godt over 100 000 kvadratmeter.

Publisert 25-01-2018

næringstomt i Trondheim lagring City Self-StorageCity Self-Storage kommer til Stavanger