Chat with us, powered by LiveChat

City Self-Storage skal bygge i Oslo

Self Storage Group ASA har inngått avtale om kjøp av en utviklingstomt på Alnabru i Oslo. På eiendommen skal vi utvikle et moderne lagerbygg for City Self-Storage. Dette blir en stor avdeling med anslagsvis 7000 brutto kvadratmeter.

City Self-Storage kommer til Stavanger

– Urbaniseringen og mindre boareal gjør at etterspørselen etter ekstern lagring blir større, og området vi skal bygge på er prioritert som et hovedområde for boligutvikling frem mot 2030, sier Isak Larsson, General Manager for City Self-Storage AS.

Oppkjøpet er i tråd med Self-Storage Group sin vekststrategi om å utvikle porteføljen i utvalgte markeder, og får en sentral plassering på Alnabru med god synlighet fra E6. Utviklingen av eiendommen forutsetter nødvendige byggetillatelser.

City Self-Storage Norge AS er et urbant konsept med utleie av minilager i Oslo og omegn. City Self-Storage Norge er et selskap i Self Storage Group ASA. Konsernet utvikler og drifter lagerrom i Norge, Sverige og Danmark. Vi har mer enn 95 avdelinger i Skandinavia og over 115 000 kvadratmeter minilager til utleie. I City Self-Storage har vi flere avdelinger som selger flytte- og pakkemateriell, emballasje og tjenester knyttet til flytting og oppbevaring. Våre kunder er både private og bedrifter.

Minilager Norge fusjoneres med City Self-Storage