Chat with us, powered by LiveChat

City Self-Storage kommer til Trondheim

City Self-Storage har kjøpt en stor næringstomt på Tiller i Trondheim. Denne tomten skal vi etter planen utvikle til minilager iløpet av 2018/2019. Tomten ligger sentralt til med kort vei til City Syd, og resten av Tiller-området. Beliggenheten er ca. 10 minutter sør for Trondheim Sentrum, med kort vei til Byåsen, Heimdal og flere andre boområder.

– Vi ser frem til å arbeide med å utvikle denne eiendommen. Det er et stort behov for minilager i Trondheim, da det utvikles mange nye leiligheter, og det er mange studenter i byen, sier Isak Larsson, General Manager for City Self-Storage.

Når nye leiligheter bygges er det ofte mindre boareale, og mindre bodplass. Etter TEK17 er det ikke lenger krav til etablering av en innvendig bod i leiligheter som bygges. Stadig flere får derfor behov for å leie seg et ekstra lager. City Self-Storage etablerer seg i Storbyene og nærmere der folk bor, for enkel tilgang og tilgjengelighet.

næringstomt i Trondheim lagring City Self-Storage

City Self-Storage er et norsk selskap startet i 1993, og er en av de ledende minilageraktørene i Europa. De eier, utvikler og drifter lagerrom, selger flytteesker og pakkemateriell, emballasje og driver utleie av tilhenger, sekketralle og andre tjenester knyttet til flytting og oppbevaring. Kundene er både private og små og store bedrifter.

City Self-Storage er et selskap i Self Storage Group ASA. Totalt eier selskapet mer enn 90 avdelinger i Skandinavia, og leier ut godt over 100 000 kvadratmeter.

Publisert 26-05-2018

Lagerbygning Lørenskogcontainerutleie på vøyenenga