Chat with us, powered by LiveChat

Bedriftskunder får tilgang til inspirerende arbeidslokaler gjennom nytt samarbeid

City Self-Storage har inngått et samarbeid med Sp8ces apps, et konsept som tilbyr fleksible og inspirerende arbeidslokaler gjennom sitt nettverk. City Self-Storages bedriftskunder kan få fire måneders medlemskap gjennom City Self-Storage.

• Vi har plassen bedrifter trenger. Hos oss kan de lagre utstyr, varer eller annet de trenger plass til. Bedrifter får stor fleksibilitet gjennom at de kan tilpasse størrelsen på lageret etter behov gjennom året, og det er kun to ukers oppsigelsestid. Gjennom samarbeidet med Sp8ces kan våre bedriftskunder nå også få tilgang til fleksible arbeidslokaler, ved å teste konseptet uten ekstra kostnad, forteller Isak Larsson.
sp8ces-coworking-bob-bistro

Enda mer plass

Sp8ces er et konsept som tilbyr fleksible arbeidsplasser til bedrifter, i København og i Oslo. De samarbeider med restauranter og hoteller, slik at deres medlemmer får muligheten til å jobbe utenfor sitt kontor. På arbeidsstedene får medlemmer første kopp kaffe gratis, Sp8ces har installert hurtig internett og sørget for at det er tilgjengelige stikkontakter, og du får god service.

Grunnleggerne bak Sp8ces hadde selv behov for å kunne jobbe ulike steder i byen ved ulike anledninger, og å kunne ha møter uten å måtte leie møtelokaler. De opplevde at gode steder å sitte på ofte var tomme og nesten ubrukt på dagtid, og de ønsket å utnytte ressursene bedre. Dette var hovedgrunnene til at Sp8ces ble startet.

• Helt grunnleggende tror vi på at vi kan skape fantastiske løsninger med å optimalisere bruken av eksisterende ressurser, i dette tilfellet eiendommer i servicesektoren. I løpet av det første året har vi innsett at vi kan være med på å skape en demokratisering av adgangen til arbeids- og møtesteder. Dette gjør vi gjennom å skape et nettverk av gode lokasjoner, hvor man kan arbeide, ha møter og skape nettverk, til en pris opp til ti ganger lavere enn en normal kontorplass, forteller Meibom-Larsen.

Noen av Sp8ces kunder benytter medlemskapet som en fast kontorplass og arbeider fra deres lokaler nesten hver dag, men de aller fleste bruker det som et fleksibelt tillegg til sitt eksisterende kontor eller coworking-plass. De får da ekstra arbeidsmuligheter og møtesteder overalt i byen.

• Flere og flere etterspør høyere grad av fleksibilitet i deres arbeidsmuligheter, og mange unge forventer at arbeidsplassen kan tilby dette, sier Meibom-Larsen.

Tilbudet i Oslo skal vokse

I Oslo har Sp8ces foreløpig åpnet fire lokaler gjennom medlemskapet. De har laget avtale med to nye steder som åpner i januar, og har ambisjoner om å kunne tilby steder slik at du som er i byen aldri er mer enn fem minutter unna et fint sted å jobbe og holde uformelle møter.

• På sikt er ambisjonene at du med et medlemskap hos oss får adgang til +10.000 fantastiske work lounges og nettverk over hele verden.

City Self-Storage har i dag lager i stor-Oslo, Stockholm og København. Bedriften er i vekst, og utvider med lagerutleie i både Stavanger og Trondheim i løpet av 2019 og 2020. Med det nye samarbeidet med Sp8ces vokser tilbudet i Oslo og København, og  bedriftskundene får en mulighet for en enda mer fleksibel arbeidsdag, og plassen de trenger til å utføre arbeidet som gjøres utenfor lageret.

City Self-Storage Norge AS er et urbant konsept med utleie av minilager i Oslo og omegn. City Self-Storage Norge er et selskap i Self Storage Group ASA. Konsernet utvikler og drifter lagerrom i Norge, Sverige og Danmark. Vi har mer enn 95 avdelinger i Skandinavia og over 115 000 kvadratmeter minilager til utleie. I City Self-Storage har vi flere avdelinger som selger flytte- og pakkemateriell, emballasje og tjenester knyttet til flytting og oppbevaring. Våre kunder er både private og bedrifter.

City Self-Storage og HMH Management komplett flytting lagringCity Self-Storage kommer til Stavanger