Åpner to store minilager i Trondheim i 2020

I tillegg til åpningen av minilageret på Tiller, har City Self-Storage nylig kjøpt opp enda en eiendom. Selskapet skal etter planen åpne to store minilager i Trondheim i løpet av 2020.

Oppdatering: City Self-Storage har to minilager i Trondheim.

– Vi ser et stort behov for lagring i Trondheim, og med to nye minilagre får vi lagring som er veldig tilgjengelig både fra sentrum og Trondheim Syd. Med mange ulike størrelser kan vi dekke de forskjellige lagerbehovene som finnes i byen, sier General Manager i City Self-Storage, Isak Larsson.

Begge minilagrene som skal åpne er tempererte, og det vil være et tilbud med mange ulike størrelser. Som City Self-Storage sine øvrige avdelinger er lagrene sikret med personlig adgangskontroll, videoovervåkning, og lagerrom uten innsyn fra korridorene. Når du leier hos City Self-Storage er det kun du som har tilgang til din lagerbod, og det har du ubegrenset mellom 06 og 23 hver dag.

– Med to moderne avdelinger og tilpassede tilleggstjenester løfter vi standarden for hva Trønderne kan forvente av et minilager. Vi gleder oss til å kunne ønske de første leietakerne velkommen iløpet av neste år, forteller Larsson

Dette er City Self-Storage

City Self-Storage er et urbant konsept, og er norges ledende lageraktør. I dag leier de ut minilager i Oslo, Østfold, Buskerud, Asker, Bærum og Stavanger, og åpner første minilager i Trondheim i løpet av 2020.

City Self-Storage dekker mange ulike oppbevaringsbehov, både for privatpersoner og bedrifter. Mange av kundene bruker minilageret som mellomlagring når de skal flytte eller pusse opp, og som en ekstra lagerbod for sesongutstyr og annet det ikke er plass til hjemme. Mange studenter velger også å lagre sine eiendeler i mindre lagerrom i korte eller lengre perioder, for eksempel ved reiser.

Ta gjerne kontakt med oss dersom du har spørsmål om våre nye minilager i Trondheim.