Utleie av varebil via Hyre utenfor City Self-Storage

Nå er det mulig å leie bil via Hyre utenfor flere av City Self-Storage sine minilager. Alle nye kunder hos City Self-Storage får rabatt på tjenesten.

Det er nå mulig å leie varebil gjennom Hyre utenfor flere av City Self-Storage sine minilager.

Trenger du en varebil til å flytte flyttelasset? Utenfor City Self-Storage kan du enkelt leie varebil gjennom Hyre. At du trenger å gjøre er å laste ned appen, så administrerer du hele leien gjennom telefonen din. Alle nye kunder hos City Self-Storage kan få tilsendt en rabattkode, og få 200 kr avslag på leie av bil via Hyre.

- Et samarbeid med City Self-Storage er vi veldig stolte av å få til. Med varebiler fra Hyre plassert i umiddelbar nærhet til lagrene blir vi veldig relevante for de som skal flytte små og store ting, sier Markedssjef i Hyre, Jon Harald Ryste Rønning.

Ved å benytte deg av Hyre når du flytter trenger du ikke eie en bil hele året - du leier den akkurat når du trenger det. Tjenesten er enkel og smidig å bruke, og kan bidra til å lette på flytteprosessen.

- Vi streber alltid etter å gjøre vår tjeneste så enkel som mulig for våre kunder. Konseptet til Hyre gjør at våre kunder kan ha varebil lett tilgjengelig når de skal flytte inn eller ut av lageret. Man kan starte å leie på 5 minutter, og trenger ikke vente på nøkkel eller noe annet for å bruke tjenesten. Et samarbeid med hyre har derfor vært veldig interessant, sier General manager i City Self-Storage, Isak Larsson.

Slik fungerer tjenesten

• Last ned appen
  • Dersom du har mottatt en rabattkode legger du inn denne i appen
  • Finn nærmeste bil og reserver og lås opp en ledig varebil
  • Når du er ved bilen låser du opp med appen og kjører avsted
  • Du kan hele tiden følge med på påløpte kostnader i appen
  • Tjenesten er åpen hele døgnet, så du kan leie bil akkurat når du trenger det

Du kan finne biler fra Hyre utenfor flere av våre sentrale avdelinger

• Billingstad
  • Skøyen
  • Torshov
  • Ryen
  • Helsfyr
  • Økern

Her kan du lese mer om tjenesten.