Tiltak mot Covid-19 01.08.2021

• Alle våre flyttebutikker er åpne.
  • Alle våre lager er åpne som normalt.
  • Vi følger anbefalinger og retningslinjer fra Folkehelseinstituttet.
  • Vi har innført utvidet renhold av berøringspunkter som f.eks dørhåndtak, bankterminal, traller og kodepanel.
  • Alle våre medarbeidere har fått grundig informasjon om COVID-19 og fått instruksjoner på bakgrunn av anbefalinger fra Folkehelseinstituttet.
  • Du kan enkelt bestille på nett, og du ta i bruk lageret som normalt.
  • Du kan kjøpe flyttemateriell med klikk og hent på nett, eller kjøpe direkte i en av våre butikker.
  • Vi tar ikke imot kontakter i butikk, men du kan betale via bankterminal eller løsninger via nettbank.

Har du spørsmål? Ta kontakt med oss her, eller ring oss på 81012345.

Tiltak mot Covid-19 26.04.2021

Våre flyttebutikker i Viken er åpne, og flyttebutikkene i Oslo er stengt. Alle lager er åpne som normalt. I City Self-Storage tar vi følgende forholdsregler for å ta vare på hverandre og våre kunder i forbindelse med COVID-19.