Tiltak mot Covid-19 17.03.2021

Alle våre flyttebutikker er stengt, men minilagerne er åpne som normalt. I City Self-Storage tar vi følgende forholdsregler for å ta vare på hverandre og våre kunder i forbindelse med COVID-19.

• Butikkene er stengt inntil retningslinjene endres.
  • Alle våre lager er åpne som normalt.
  • Vi følger anbefalinger og retningslinjer fra Folkehelseinstituttet.
  • Vi har innført utvidet renhold av berøringspunkter som f.eks dørhåndtak.
  • Alle våre medarbeidere har fått grundig informasjon om COVID-19 og fått instruksjoner på bakgrunn av anbefalinger fra Folkehelseinstituttet.
  • Du kan enkelt bestille på nett, og du ta i bruk lageret som normalt.

Vi oppfordrer til bestilling på vår hjemmeside og visning via telefon. Har du spørsmål? Ta kontakt med oss her, eller ring oss på 81012345.

Tiltak mot Covid-19 02.03.2021

Våre flyttebutikker i Oslo er stengt, men Billingstad og Drammen Åssiden holder åpent som normalt. I City Self-Storage tar vi følgende forholdsregler for å ta vare på hverandre og våre kunder i forbindelse med COVID-19.

Tiltak mot Covid-19 03.02.2021

Våre butikker er nå åpne igjen. I City Self-Storage tar vi følgende forholdsregler for å ta vare på hverandre og våre kunder i forbindelse med COVID-19.

Covid-19: Alle våre avdelinger holder åpent, men våre flyttebutikker i Oslo holder stengt

Se innlegg med oppdatert informasjon fra 03.02.2021 her. Alle våre minilager er åpne som normalt, men flyttebutikkene i Oslo stenger fra klokken 12, lørdag 23. januar 2021. Butikkene er stengt frem til 31.01.2021, eller til tiltakene endres. Butikkene på Billingstad og i Drammen Åssiden er åpne som normalt.

Kjop av City Self-Storage Adamstuen

Har kjøpt Norges største minilager

City Self-Storage har kjøpt eiendommen i General Brichs gate 16 på Adamstuen, og sikrer nå langsiktig drift på avdelingen.