Tiltak mot Covid-19 03.02.2021

Våre butikker er nå åpne igjen. I City Self-Storage tar vi følgende forholdsregler for å ta vare på hverandre og våre kunder i forbindelse med COVID-19.

• Vi tar midlertidig ikke imot kontanter.
  • Vi følger anbefalinger og retningslinjer fra Folkehelseinstituttet.
  • Alle våre medarbeidere har fått grundig informasjon om COVID-19 og fått instruksjoner på bakgrunn av anbefalinger fra Folkehelseinstituttet.
  • Vi har innført utvidet renhold av berøringspunkter som f.eks dørhåndtak og kortterminal. Vi har innført grundige rutiner for håndvask.
  • Vi oppfordrer til bestilling på vår hjemmeside og visning via telefon.

Har du spørsmål? Ta kontakt med oss her.

Covid-19: Alle våre avdelinger holder åpent, men våre flyttebutikker i Oslo holder stengt

Se innlegg med oppdatert informasjon fra 03.02.2021 her. Alle våre minilager er åpne som normalt, men flyttebutikkene i Oslo stenger fra klokken 12, lørdag 23. januar 2021. Butikkene er stengt frem til 31.01.2021, eller til tiltakene endres. Butikkene på Billingstad og i Drammen Åssiden er åpne som normalt.

Kjop av City Self-Storage Adamstuen

Har kjøpt Norges største minilager

City Self-Storage har kjøpt eiendommen i General Brichs gate 16 på Adamstuen, og sikrer nå langsiktig drift på avdelingen.

Åpner minilager i Sandnes

City Self-Storage skal utvide i Rogaland og åpner snart et minilager i Sandnes, I Kvelluren næringspark. Planlagt åpning er sommeren 2021.

Utvidelse Ammerud

Vi har utvidet lageret på Ammerud

Minilageret på Ammerud er utvidet, og vi har åpnet flere nye, moderne lagerrom.