Covid-19: Alle våre avdelinger holder åpent, men våre flyttebutikker i Oslo holder stengt

Se innlegg med oppdatert informasjon fra 03.02.2021 her. Alle våre minilager er åpne som normalt, men flyttebutikkene i Oslo stenger fra klokken 12, lørdag 23. januar 2021. Butikkene er stengt frem til 31.01.2021, eller til tiltakene endres. Butikkene på Billingstad og i Drammen Åssiden er åpne som normalt.

I forbindelse med den nye smittesituasjonen i Oslo er vi pålagt å stenge butikkene fra klokken 12.00 lørdag 23. januar. Det er fortsatt mulig å bestille minilager på nett, og å ta lageret i bruk som vanlig.

Det er viktig at alle våre kunder følger de retningslinjer som til enhver tid gjelder når de besøker våre minilager.

Du kan fortsatt få hjelp fra oss via telefon 81012345, via chat eller ved å kontakte oss her.

Dersom du ønsker omvisning på minilageret kan du få dette via telefon. Ta kontakt med oss for å avtale omvisning, møt opp på lageret, så guider vi deg via telefon.

Butikkene i Drammen Åssiden og Billingstad er åpne som normalt.

Oppsummert:

• Flyttebutikker i Oslo er stengt, lagerbyggene er åpne som normalt
  • Kundeservice er fortsatt tilgjengelig via telefon, mail og chat
  • Du kan bestille lager på nett og ta det i bruk som vanlig
  • Du kan få omvisning på lageret via telefon
  • Billingstad og i Drammen Åssiden holder åpent som normalt

Takk for forståelsen og samarbeidet,

City Self-Storage Teamet