Vi samarbeider med Freetrailer

Gjennom City Self-Storage sitt samarbeid med Freetrailer, kan du låne en tilhenger gratis i 3 timer, enten du er kunde av oss eller ikke. Tilhengeren er gratis ved henting direkte uten booking fra en av våre avdelinger.

Freetrailer har hengere på City Self-Storage sine avdelinger

Utenfor City Self-Storage sine ubemannede avdelinger finner du i dag Freetrailere som du kan låne gratis når du trenger en tilhenger til å frakte noe, også når du ikke skal lagre hos oss. Tilhengerne står låst, og du bruker Freetrailers app for å låne en tilhenger når du kommer til avdelingen. I appen kan du også forhåndsbooke for 29 kroner, og forlenge leietiden i 3-timers intervaller for kr. 99 (senest en time før leietiden går ut).

– Vi jobber alltid for å skape det beste tilbudet, og kunne levere kvalitet til våre kunder. Det er mange som har behov for tilhenger, ikke bare når de leier minilager, men for eksempel ved flytting direkte inn i nytt hjem, kasting av hageavfall eller i forbindelse med dugnad. Dette er et tilbud til våre kunder, og andre som har behov for tilhenger, sier General Manager Isak Larsson i City Self-Storage.

Freetrailer ønsker å være der folk er, og ha tilhengere der man trenger dem. Et samarbeid med City Self-Storage, med mange sentrale beliggenheter i Oslo og omegn, var derfor et godt partnervalg for Freetrailer.

– Jeg er stolt av å kunne annonsere vårt nye samarbeid med City Self Storage Norge. Norge er et strategisk viktig land for oss, idet vi har et ønske om en markant utvidelse av vårt delingsøkonomiske trailerkonsept til det norske markedet i løpet av de kommende årene. Jeg håper at vi kan være med på å skape synergi på tvers av Norden for City Self-Storage, slik vi allerede gjør for andre nordisk representerte samarbeidspartnere, sier CEO Allan Sønderskov Darré i Freetrailer.

Slik fungerer det

Du behøver ikke kjøpe tjenester hos City Self-Storage for å låne tilhengeren gratis. Alt du behøver å gjøre er å laste ned Freetrailer appen, møte opp ved en av avdelingene med Freetrailers, og låse opp en som er ledig. Appen kan lastes ned i Google Play eller App Store. Du kan også forhåndsbooke en tilhenger gjennom appen eller på nett for kr. 29.

Tilhengeren kan hentes mellom 07 og 23 hver dag, og leveres akkurat når du vil. Du kan dermed gjøre jobben når det passer for deg. Ønsker du å låne tilhengeren i mer enn 3 timer kan du enkelt forlenge leien i appen for 99 kroner per 3-timers leieperiode.

Her finner du Freetrailers

Her kan du booke en Freetrailer på nett >

City Self-Storage Lade åpent

Ledige lagerrom på City Self-Storage Skøyen

City Self-Storage har åpnet to nye etasjer på minilageret på Skøyen, og kan igjen ta imot nye leietakere.

City Self-Storage Lade åpent

City Self-Storage Trondheim Lade har åpnet

City Self-Storage har åpnet sitt nye minilager på Lade i Trondheim. Ta kontakt i dag for å leie et minilager.

Inne på et minilager hos City Self-Storage

Nye lagerrom i Moss

Vi har bygget nye lagerrom i Moss, og har nesten 200 nye lagerrom tilgjengelig. Det er mulig å reservere uforpliktende i dag!

butikk apen for kunder City Self-Storage

City Self-Storage åpner butikkene for kunder

Fra mandag 20. april åpner vi våre butikker for kunder igjen. Velkommen til oss for en trygg handel av flyttemateriell eller leie av minilager.

searchclose