Nytt nettsted, nye brukeropplevelser

City Self Storage ønsker å gjøre minilager, flyttetjenester og lagring enda mer tilgjengelig, og lanserer derfor nye nettsider 8. april 2014.

– Det er viktig for oss å gjøre lagring og flytting så enkelt som mulig, sier Isak Larsson i City Self Storage.

– Vi ser at selvbetjening på nett, både via mobil, nettbrett og PC eller Mac, er viktigere enn noen sinne. Derfor lanserer vi nå nye nettsider i hele Norden, med dette i fokus.

På City Self Storage sine nye nettsider kan du enkelt beregne hvor stor lagringsplass du behøver, enten du er privatperson eller bedrift. Fra størrelsesberegneren kan du bestille akkurat den lagringsplassen du trenger, så nær deg som du selv ønsker. Det er også enkelt å bestille flyttemateriell slik som flytteesker, plastemballasje og tape, direkte på nett. Trenger du henger til å frakte flyttelasset til minilageret? Dette kan også bestilles direkte på de nye nettsidene.

– De nye nettsidene våre skal være like enkle å bruke for mobilbrukere som for de som sitter på PC eller Mac, og uansett i hvilket land i Norden du ønsker å lagre tingene dine, fullfører Larsson.