Vi har åpnet et nytt minilager i Bærum

En gladmelding til alle med plassmangel: City Self-Storage åpnet mandag 3. juli et nytt minilager i nye lokaler på Vøyenenga i Bærum. 36 nye, temperaturregulerte lagerboder står nå klar til bruk.

Minilager Vøyenenga

City Self-Storage ser at behovet for lagringsplass er stort, og utvider derfor med enda en avdeling i Bærum. Det er stor etterspørsel i bedriftsmarkedet for en rimelig og fleksibel lagerløsning. For privatpersoner er det mange som ønsker å frigi plass i boden, behøver oppbevaring når de skal flytte eller pusse opp, eller behøver et sted å oppbevare eiendeler over lengre tid. Da har City Self-Storage plassen de trenger.

– ­Vi gleder oss over å kunne åpne i nye flotte lokaler, og utvide tilbudet vårt i tråd med etterspørselen, sier Isak Larsson, General Manager.

Minilageret, som befinner seg i Ringeriksveien 189, 1339, Vøyenenga, har lagerboder fra 1 m2 opp til 20 m2, og er derfor tilpasset ulike lagringsbehov både for privatpersoner og bedrifter. Lageret er videoovervåket 24/7, har temperaturkontroll, og individuell adgangskontroll. Vøyenenga tilbyr derfor trygg og god lagring året rundt. Det nye lageret administreres av flyttebutikken på Billingstad, og dyktige ansatte med lang erfaring kan ønske velkommen til den nye avdelingen.