Minilageret på Skøyen har åpnet

City Self-Storage har åpnet det nye minilager i Hovfaret 11, og det er mulig å leie lager og starte lagringen i dag.

Fasaden på City Self-Storage Skøyen skal endres.

Det er planlagt flere etasjer med minilager på Skøyen, så det bygges fortsatt på området. Dette vil ikke ha konsekvenser for kunders tilgang, og de kan lagre trygt i sentrale lokaler med videoovervåkning, alarm og individuell adgangskontroll. Kunder har tilgang til sitt lager hver dag mellom 06 og 23, året rundt.

- Nå står minilager i størrelser fra 2m2 til 15m2 klare til å flyttes inn i, så vi har plass for mange ulike behov på Skøyen. Vårt lagringstilbud blir stadig mer tilgjengelig, og det er spennende å åpne et nytt minilager på Oslos vestkant, sier General Manager i City Self-Storage, Isak Larsson.

Det er gode leiepriser på minilager på Skøyen og åpningstilbudet gir kunder 25% på lagerleien i 4 måneder på utvalgte størrelser. Dersom du trenger lagring i en lengre periode har vi også tilbud for langtidslagring.

Start å lagre i dag

Kunder kan flytte sine eiendeler inn på lageret allerede i dag. Dersom du ønsker visning på avdelingen før du gjør en reservasjon kan du kontakte vårt kundesenter og avtale tid. Avdelingen er ubemannet, og omvisning vil foregå over telefon. Utenfor lageret er det kundeparkering som kan benyttes kostnadsfritt når du er på lageret. Når du har reservert et minilager og skal starte lagringen finner du traller inne på lageret for slik at det er enkelt å frakte tingene dine inn i lagerboden.

Lagre sikkert på vårt minilager på Skøyen. Se størrelser, priser og gjør en uforpliktende reservasjon her. Har du spørsmål? Ta kontakt med vårt kundesenter, vi hjelper deg gjerne.

Transport til lageret

Dersom du trenger varebil, henger eller hjelp fra flyttebyrå har vi flere muligheter.

God lagring!