CSS logo

Minilager Norge fusjoneres med City Self-Storage

City Self-Storage kjøpte opp Minilager Norge i 2017, og med fusjonen får de fire nye minilager i Østfold.

Minilager Norge ble i 2017 kjøpt opp av Self Storage Group, City Self-Storage sitt morselskap. Minilager Norge fusjoneres med City Self-Storage. Minilager Norge, nå City Self-Storage driver fire minilagre i Østfold, og det totale utleibare området er på 4.300 kvadratmeter.

Minilager Norge fusjoneres med City Self-Storage

– Vi har ambisjoner om å gi et godt minilager-tilbud i flere byer i Norge. Minilager Norge har allerede godt etablerte minilagre i Moss, Halden, Rygge og Sarpsborg. City Self-Storage er Norges største Minilager, og vi ser muligheter for vekst på de eksisterende avdelingene, sier Isak Larsson, General manager i City Self-Storage.

De fire avdelingene skal omprofileres til City Self-Storage i starten av 2019.

City Self-Storage har i dag 15 avdelinger i Stor-Oslo, Drammen og Asker/Bærum. I løpet av 2019 skal de åpne minilager både i Stavanger og i Trondheim. City Self-Storage har ingen avdelinger i Østfold i dag.

– Dette er en veldig spennende mulighet for City Self-Storage sin vekst utenfor Oslo. Vi ser frem mot å levere et kvalitetsprodukt også i Østfold. Vi er svært glade for at fusjonen nå er gjennomført, forteller Larsson.

Hvor mye plass trenger du?

Søk på nettsiden

Hva er lagertaxi?

Med Lagertaxi får du bil, bærehjelp og sjåfør inkludert når du bestiller lager.

Tjenesten forutsetter 6 måneders binding av lagerleien. Les hvordan det fungerer her.

Hva er outlet?

Outletlagre har lavere priser!

Fordi de har en litt merkelig form, en stolpe, rør, trappeadgang eller lignende.

Hva menes med gratis varebil?

Få varebil på kjøpet.
Ved leie av dette lagerrommet får du disponere en gratis varebil når du flytter tingene inn på lageret. Når du har bestilt får du en rabattkode som du kan benytte hos våre samarbeidspartnere.
Ta kontakt med oss dersom du har spørsmål.