Minilager Norge fusjoneres med City Self-Storage

City Self-Storage kjøpte opp Minilager Norge i 2017, og med fusjonen får de fire nye minilager i Østfold.

Minilager Norge fusjoneres med City Self-Storage

Minilager Norge ble i 2017 kjøpt opp av Self Storage Group, City Self-Storage sitt morselskap. Minilager Norge fusjoneres med City Self-Storage. Minilager Norge, nå City Self-Storage driver fire minilagre i Østfold, og det totale utleibare området er på 4.300 kvadratmeter.

Minilager Norge fusjoneres med City Self-Storage

– Vi har ambisjoner om å gi et godt minilager-tilbud i flere byer i Norge. Minilager Norge har allerede godt etablerte minilagre i Moss, Halden, Rygge og Sarpsborg. City Self-Storage er Norges største Minilager, og vi ser muligheter for vekst på de eksisterende avdelingene, sier Isak Larsson, General manager i City Self-Storage.

De fire avdelingene skal omprofileres til City Self-Storage i starten av 2019.

City Self-Storage har i dag 15 avdelinger i Stor-Oslo, Drammen og Asker/Bærum. I løpet av 2019 skal de åpne minilager både i Stavanger og i Trondheim. City Self-Storage har ingen avdelinger i Østfold i dag.

– Dette er en veldig spennende mulighet for City Self-Storage sin vekst utenfor Oslo. Vi ser frem mot å levere et kvalitetsprodukt også i Østfold. Vi er svært glade for at fusjonen nå er gjennomført, forteller Larsson.