Lagerutleie i Lørenskog i 2019

Self Storage Group har nå inngått en avtale med Hegna Holding AS om å kjøpe Solheimsveien 32 AS, og med det kan vi med glede informere om at City Self-Storage åpner en avdeling i Lørenskog i 2019.

Områdets areal er på 2600 kvadratmeter, med 1800 kvadratmeter potensielt utleibart område.

– Det er flere boligprosjekter i området, og vi ser allerede at behovet for lagring er til stede. Vi gleder oss veldig til å kunne tilby lagerutleie også i Nedre Romerike sier Isak Larsson, General Manager for City Self-Storage.

Når nye leiligheter bygges er det ofte mindre boareale, og mindre bodplass. En ekstra lagerbod til det som ikke får plass hjemme kan derfor være nyttig. Foreløpig er det Haugenstua og Ammerud som er nærmeste minilager for boende i og omkring Lørenskog, men når avdelingen åpner i Lørenskog i 2019, kan vi tilby lagring enda nærmere. Minilageret vil ligge lett tilgjengelig fra hovedveien, og er en god løsning for private og bedrifter som har behov for mer plass.