Har kjøpt Norges største minilager

City Self-Storage har kjøpt eiendommen i General Brichs gate 16 på Adamstuen, og sikrer nå langsiktig drift på avdelingen.

City Self-Storage har nå kjøpt minilageret på Adamstuen

City Self-Storage har hatt et tilbud til befolkningen siden 1993, og Adamstuen er det største minilageret i City Self-Storage sin portefølje. Torsdag 21. januar 2020 inngikk Self-Storage Group en avtale om å kjøpe eiendommen på 13000m2, noe som sikrer driften videre i fremtiden.

- Å få mulighet til å lede Norges største minilager er utrolig artig, og vi ser et stort utleiepotensiale her på Adamstuen. Vi har opplevd stor etterspørsel, og nå får vi muligheten til å møte denne enda bedre, sier Site Manager på City Self-Storage Adamstuen, Martin Svartvatn

Det skjer mye spennende i området, både med utbygging og boligutvikling,og City Self-Storage regner med at etterspørselen vil fortsette.

Du kan lese mer om vårt minilager på Adamstuen her.

Lagring midt i byen

City Self-Storage Adamstuen har en unik beliggenhet midt i Oslo, og er lett tilgjengelig kundene. Trenden er at færre eier egen bil, og da er et sentralt minilager kjærkomment for mange i bydelen.

- Med et så stort minilager sentralt plassert i Oslo muliggjør vi lagring for mange av Oslos innbyggere. Beliggenheten er sentral med god tilgang til kollektivtransport som gjør at vi er tilgjengelig også for de som ikke kjører bil, men som fortsatt ønsker mulighet til å lagre hos oss. Det er nok også mange innbyggere som ønsker å leie bod i nærheten av sitt hjem, forteller Site Manager på City Self-Storage Adamstuen Martin Svartvatn.

Har du spørsmål om vårt minilager på Adamstuen? Ikke nøl med å ta kontakt med oss.