City Self-Storage skal åpne minilager i Sandnes.

Trenger du minilager i Sandnes? I august kan du få vårt åpningstilbud på lager, og få 50% rabatt i to måneder! Du kan se størrelser og priser på minilageret i Sandnes her, og bestille enkelt på nett.

Det nye minilageret i Sandnes har moderne og rene lokaler. Du kan leie lagerrom i flere ulike størrelser, fra 1m2 til 16m2, eller kombinere flere lager dersom du trenger enda mer plass.

- Vi ser et voksende behov for ekstra lagerplass i Sandnes, og har sett veldig frem mot å åpne dette nye lageret. Her har vi innredet lagerlokalet med moderne boder med stålvegger og uten innsyn. Her kan du trygt leie den plassen du mangler hjemme, sier Country Manager i City Self-Storage Norge, Aziza Netskar.

Lager for privatpersoner og bedrifter

City Self-Storage sin lagerløsning er trygg, fleksibel og enkel for kunder, og egner seg godt både for privatpersoner som trenger ekstra plass, og for bedrifter som trenger en rimelig og fleksibel lagerløsning.

Privatpersoner leier gjerne hos oss fordi de trenger en ekstra bod til å lagre hobby, sesongutstyr og annet som tar opp plass, i forbindelse med flytting og oppussing eller fordi de mangler oppbevaring hjemme. Mange bedrifter bruker minilager som en permanent lagerløsning, for å lagre varer, vareprøver, markedsmateriell, materialer, utstyr eller annet.

Lurer du på hvor stort minilager du trenger? Test vår størrelsesberegner her, eller ta kontakt med oss, så hjelper vi deg å finne beste lager for ditt behov.

Enkel lagring - slik fungerer det

Hos City Self-Storage kan du leie et minilager uten innsyn. Med flere lagerstørrelser å velge mellom er det mulig for deg å tilpasse lageret til dine behov. Du behøver ikke leie mer plass enn det du trenger.

Når du har leid et lager får du en personlig adgangskode som gir deg tilgang til lageret hver dag hele året, mellom 06 og 23. Koden bruker du for å åpne porten inn til lageret. Der finner du traller som du kan benytte fritt på området for å gjøre det enklere å flytte tingene inn i ditt lager.

Det er kun du som har tilgang til lageret, og tingene dine står trygt hos oss. Har du flere spørsmål om hvordan det fungerer å lagre hos City Self-Storage? Her kan du lese mer om hvordan minilager fungerer.

Ta gjerne kontakt med oss dersom du trenger minilager, eller bestill lager direkte her.

Tiltak mot Covid-19 26.04.2021

Våre flyttebutikker i Viken er åpne, og flyttebutikkene i Oslo er stengt. Alle lager er åpne som normalt. I City Self-Storage tar vi følgende forholdsregler for å ta vare på hverandre og våre kunder i forbindelse med COVID-19.