Eurobox Minilager blir til City Self-Storage

Fra 01.01.2020 ble Eurobox Minilager en del av City Self-Storage. I tiden fremover vil Eurobox få nye skilt og etter hvert vil du kunne se City Self-Storage sin logo også her.

Fra 01.01.2020 ble Eurobox Minilager en del av City Self-Storage. Nå skal selskapet omprofileres.

Med Eurobox Minilager får City Self-Storage fire nye avdelinger, i Oslo, Asker og Buskerud. I Drammen er det mulig å leie lager i Drammen Gulskogen og Drammen Strømsø, i Oslo ligger minilageret på Adamstuen, ikke langt fra St. Hanshaugen, og i Asker finner du avdelingen på Nesbru.

Ønsker du å reservere minilager? Se alle våre avdelinger her, og finn priser og tilgjengelige størrelser her. På alle tidligere Eurobox avdelinger får du nå 25% rabatt på lagerleien i inntil 4 måneder. Du leier minilager fra måned til måned, som ved City Self-Storage sine øvrige avdelinger.

– Det er utrolig spennende at Eurobox Minilager nå er en del av vår portefølje. Det er minilager av høy kvalitet, og likt vårt konsept med tempererte, rene og lukkede minilager. Både minilagerne og de dyktige og serviceinnstilte kundebehandlerne i Eurobox Minilager er et godt tilskudd til City Self-Storage, og vil bidra til å styrke vårt tilbud, sier General Manager i City Self-Storage, Isak Larsson.

Hva betyr dette for Eurobox-kunder?

Lageravtalene til alle kunder hos Eurobox fortsetter å gjelde, og adgangskoder forblir de samme som før. Av nytt som kommer med City Self-storage er flyttemateriell – som allerede har vært i butikkene en stund. Kontaktinformasjonen endres, og kundeservice har åpent mellom 08.00 og 21.00 på hverdager, og er også åpent på søndager. Kunder har fortsatt tilgang til minilageret hver dag, mellom 06.00 og 23.00, slik det har vært på Eurobox Minilager.

De dyktige kundebehandlerne fra Eurobox minilager er med videre, og dere kan fortsatt høre deres blide stemmer på telefonen, eller møte dem i butikkene.

Har du spørsmål? Ta gjerne kontakt med oss, eller kom innom en av våre butikker.

City Self-Storage Lade åpent

Ledige lagerrom på City Self-Storage Skøyen

City Self-Storage har åpnet to nye etasjer på minilageret på Skøyen, og kan igjen ta imot nye leietakere.

City Self-Storage Lade åpent

City Self-Storage Trondheim Lade har åpnet

City Self-Storage har åpnet sitt nye minilager på Lade i Trondheim. Ta kontakt i dag for å leie et minilager.

Inne på et minilager hos City Self-Storage

Nye lagerrom i Moss

Vi har bygget nye lagerrom i Moss, og har nesten 200 nye lagerrom tilgjengelig. Det er mulig å reservere uforpliktende i dag!

butikk apen for kunder City Self-Storage

City Self-Storage åpner butikkene for kunder

Fra mandag 20. april åpner vi våre butikker for kunder igjen. Velkommen til oss for en trygg handel av flyttemateriell eller leie av minilager.

searchclose