Eurobox Minilager blir til City Self-Storage

Fra 01.01.2020 ble Eurobox Minilager en del av City Self-Storage. I tiden fremover vil Eurobox få nye skilt og etter hvert vil du kunne se City Self-Storage sin logo også her.

Eurobox Minilager Blir en del av City Self-Storage

Med Eurobox Minilager får City Self-Storage fire nye avdelinger, i Oslo, Asker og Buskerud. I Drammen er det mulig å leie lager i Gulskogen og på Strømsø, i Oslo ligger minilageret på Adamstuen, ikke langt fra St. Hanshaugen, og i Asker finner du avdelingen på Nesbru.

Ønsker du å reservere minilager? Se alle våre avdelinger her, og finn priser og tilgjengelige størrelser. På alle tidligere Eurobox avdelinger får du nå 25% rabatt på lagerleien i inntil 4 måneder. Du leier minilager fra måned til måned, som ved City Self-Storage sine øvrige avdelinger.

– Det er utrolig spennende at Eurobox Minilager nå er en del av vår portefølje. Det er minilager av høy kvalitet, og likt vårt konsept med tempererte, rene og lukkede minilager. Både minilagerne og de dyktige og serviceinnstilte kundebehandlerne i Eurobox Minilager er et godt tilskudd til City Self-Storage, og vil bidra til å styrke vårt tilbud, sier General Manager i City Self-Storage, Isak Larsson.

Hva betyr dette for Eurobox-kunder?

Lageravtalene til alle kunder hos Eurobox fortsetter å gjelde, og adgangskoder forblir de samme som før. Av nytt som kommer med City Self-storage er flyttemateriell – som allerede har vært i butikkene en stund. Kontaktinformasjonen endres, og kundeservice har åpent mellom 08.00 og 21.00 på hverdager, og er også åpent på søndager. Kunder har fortsatt tilgang til minilageret hver dag, mellom 06.00 og 23.00, slik det har vært på Eurobox Minilager.

De dyktige kundebehandlerne fra Eurobox minilager er med videre, og dere kan fortsatt høre deres blide stemmer på telefonen, eller møte dem i butikkene.

Har du spørsmål? Ta gjerne kontakt med oss, eller kom innom en av våre butikker.

Siste innlegg

Minilageret på Skøyen har åpnet

City Self-Storage har åpnet det nye minilager i Hovfaret 11, og det er mulig å leie lager og starte lagringen i dag.
Utleie av varebil via Hyre utenfor City Self-Storage

Nå er det mulig å leie bil via Hyre utenfor flere av City Self-Storage sine minilager. Alle nye kunder hos City Self-Storage får rabatt på tjenesten.
City Self-Storage åpner minilager på Skøyen

City Self-Storage har kjøpt et bygg i Hovfaret 11, og skal etter planen åpne et minilager her i løpet av desember.
Åpner to store minilager i Trondheim i 2020

I tillegg til åpningen av minilageret på Tiller, har City Self-Storage nylig kjøpt opp enda en eiendom. Selskapet skal etter planen åpne to store minilager i Trondheim i løpet av 2020.