CSS logo

Eurobox Minilager blir til City Self-Storage

Fra 01.01.2020 ble Eurobox Minilager en del av City Self-Storage. I tiden fremover vil Eurobox få nye skilt og etter hvert vil du kunne se City Self-Storage sin logo også her.

Med Eurobox Minilager får City Self-Storage fire nye avdelinger, i Oslo, Asker og Buskerud. I Drammen er det mulig å leie lager i Drammen Gulskogen og Drammen Strømsø, i Oslo ligger minilageret på Adamstuen, ikke langt fra St. Hanshaugen, og i Asker finner du avdelingen på Nesbru.

Ønsker du å reservere minilager? Se alle våre avdelinger her, og finn priser og tilgjengelige størrelser her. På alle tidligere Eurobox avdelinger får du nå 25% rabatt på lagerleien i inntil 4 måneder. Du leier minilager fra måned til måned, som ved City Self-Storage sine øvrige avdelinger.

– Det er utrolig spennende at Eurobox Minilager nå er en del av vår portefølje. Det er minilager av høy kvalitet, og likt vårt konsept med tempererte, rene og lukkede minilager. Både minilagerne og de dyktige og serviceinnstilte kundebehandlerne i Eurobox Minilager er et godt tilskudd til City Self-Storage, og vil bidra til å styrke vårt tilbud, sier General Manager i City Self-Storage, Isak Larsson.

Hva betyr dette for Eurobox-kunder?

Lageravtalene til alle kunder hos Eurobox fortsetter å gjelde, og adgangskoder forblir de samme som før. Av nytt som kommer med City Self-storage er flyttemateriell – som allerede har vært i butikkene en stund. Kontaktinformasjonen endres, og kundeservice har åpent mellom 08.00 og 21.00 på hverdager, og er også åpent på søndager. Kunder har fortsatt tilgang til minilageret hver dag, mellom 06.00 og 23.00, slik det har vært på Eurobox Minilager.

De dyktige kundebehandlerne fra Eurobox minilager er med videre, og dere kan fortsatt høre deres blide stemmer på telefonen, eller møte dem i butikkene.

Har du spørsmål? Ta gjerne kontakt med oss, eller kom innom en av våre butikker.

Hvor mye plass trenger du?

Søk på nettsiden

Hva er lagertaxi?

Med Lagertaxi får du bil, bærehjelp og sjåfør inkludert når du bestiller lager.

Tjenesten forutsetter 6 måneders binding av lagerleien. Les hvordan det fungerer her.

Hva er outlet?

Outletlagre har lavere priser!

Fordi de har en litt merkelig form, en stolpe, rør, trappeadgang eller lignende.

Hva menes med gratis varebil?

Få varebil på kjøpet.
Ved leie av dette lagerrommet får du disponere en gratis varebil når du flytter tingene inn på lageret. Når du har bestilt får du en rabattkode som du kan benytte hos våre samarbeidspartnere.
Ta kontakt med oss dersom du har spørsmål.