City Self-Storage er Epicenters partner for lagertjenester

Også i et bygg på over 16.000 kvadratmeter kan det være behov for mer oppbevaringsplass. Oslos nye innovasjonshus Epicenter ønsker å bruke City Self-Storage som et utvidet medlemstilbud for sine medlemmer.

Epicenter er et nytt digitalt innovasjonshus i Pilestredet, med slottsparken og Holbergs plass som nærmeste nabo. Det gamle Shell- bygget har gjennomgått en total transformasjon, hvor vanlige cellekontor har blitt omgjort til fleksible kontorløsninger som passer for alt fra enkeltmannsforetak til større bedrifter med over 50 ansatte. Epicenter huser nå noen av Norges fremste og mest spennende innovasjonsbedrifter.

Behov for oppbevaring

Åpne og fleksible løsninger, hvor optimering av arbeidsplass per kvadratmeter står i høyt fokus, gir typisk mindre kontor til bedriften – og større fellesarealer med møterom, medlemsresturant, arbeidsområdet og café i åpne områder delt med hele medlemsmassen.

Etter kun et par måneder i operativ drift har Epicenter merket et behov fra sine medlemmer for å utvide sine arealer. Selv om bygget er på over 16.000 kvadratmeter, er det behov for ekstra lagringsplass. Ikke bare vokser bedriftene i antall ansatte, kunder og aktivitet, men økt aktivitet øker også behovet for oppbevaring.

– Flere av bedriftene som sitter på huset har messemateriell, arkivsystemer, kursmateriell eller møbler som ikke får plass her. Med så sentrale kontorlokaler må kontorplassen prioriteres, men da er City Self-Storage sitt tilbud et godt alternativ for våre medlemmer, sier service manager i Epicenter, Elise B. Mortensen.

Epicenter har valgt City Self-Storage som partner for lagertjenester, på bakgrunn av flere nøkkelegenskaper. City Self-Storage kan tilby en sentral oppbevaringsløsning med flere lokaler i – eller i nærhet til Oslo sentrum. Lagerbyggene har klimakontroll, og bedriftene får fleksibel tilgang til sitt minilager hver dag mellom 06 og 23. På de bemannede avdelingene kan City Self-Storage også tilby varemottak. Bedrifter som leier lagerplass gjennom Epicenter får medlemsrabatt på sitt lagerrom, og muligheten til å leie det arealet de ikke kan få i kontorbygget.

– City Self-Storage har en god løsning som vi tror vil fungere godt for bedriftene som ikke får plass til sitt materiale i lokalene i Pilestredet, avslutter Elise.

Er du medlem hos Epicenter? Her kan du kontakte oss for å få medlemstilbudet på minilager.