Døgnåpne lagercontainere på Vøyenenga

Det er nå mulig å leie lagercontainere på Vøyenenga, med tilgang hele døgnet. Containerne står klare for nye leietakere.

Døgnåpne lagercontainere til utleie på Vøyenenga

Hva er en lagercontainer?

Våre lagercontainere er tette, tørre og en sikker oppbevaringsløsning. Hos oss får du tilgang til din lagercontainer hele døgnet, hver dag hele året. Lagercontainerne er 14m2, og står utendørs. De er godt egnet til lagring av møbler og innbo.

– Det er veldig spennende at vi nå kan utvide vårt tilbud med en døgnåpen løsning som er tilgjengelig for både privatpersoner og bedrifter, sier Isak Larsson, General Manager for City Self-Storage.

Det er godt plass utenfor lagercontainerne, og mulighet til å kjøre helt inntil døren når du skal laste inn og ut. Løsningen er slik veldig fleksibel, og lagring blir enkelt.

Ønsker du å reservere?

Du kan enkelt reservere en lagercontainer på Vøyenenga på nett, eller ringe oss på 810 12345.

Er du usikker på hvilken lagerløsning som passer best for deg kan du gjerne kontakte oss, så veileder vi deg til riktig lagerløsning og størrelse.