City Self-Storage Trondheim Lade har åpnet

City Self-Storage har åpnet sitt nye minilager på Lade i Trondheim. Ta kontakt i dag for å leie et minilager.

City Self-Storage har åpnet første minilager i Trondheim.

- Du finner et stort utvalg av lagerstørrelser på vårt nye minilager i Trondheim, fra 2m2 og helt opp til 80m2. Vi ser et stort behov for lagerplass i området, så det gleder oss stort at vi nå åpner vårt første minilager her, sier General Manager Isak Larsson i City Self-Storage.

Med den store variasjonen av lagerstørrelser passer lageret til mange ulike behov. Det egner seg godt både for privatpersoner og bedrifter som trenger ekstra plass. Med våre fleksible kontrakter kan du leie i kort tid eller over en lengre periode. Det nye lageret ligger i Haakon Magnussons gate 1A, på Lade i Trondheim.

Få et godt åpningstilbud

Dersom du trenger minilager i Trondheim kan du leie lager hos oss og få 50% rabatt i inntil 4 måneder. Du kan reservere et minilager i Trondheim her.

Sikker lagring

City Self-Storage leier ut tempererte minilager, og boden har ikke innsyn. Når du leier et minilager er det kun du som har tilgang, og du får en personlig adgangskode som du bruker for å komme deg inn på lageret.

Lageret har videoovervåkning og tilkobling til alarm, og er åpent for deg som leier hver dag hele året, mellom 06 og 23.

City Self-Storage har drevet minilager siden 1993, og har lang erfaring med sikker lagring. Som Norges største minilager-aktør tar vi kunders sikkerhet på alvor, og gjør vårt ypperste for å holde våre lagerlokaler sikre og rene.

Mange ulike behov

I Trondheim finnes det mange ulike lagerbehov, og et minilager kan være løsningen på flere av dem. Det som du trenger mellomlagring, korttidslagring, lagring for din bedrift, eller du trenger en liten bod til sportsutstyr og sesongutstyr, kan du leie lager hos oss.

Ta kontakt med oss dersom du har plassproblemer, vi hjelper deg gjerne!