City Self-Storage skal bygge i Oslo

Self Storage Group ASA har inngått avtale om kjøp av en utviklingstomt på Alnabru i Oslo. På eiendommen skal vi utvikle et moderne lagerbygg for City Self-Storage. Dette blir en stor avdeling med anslagsvis 7000 brutto kvadratmeter.

i 2019 skal City Self-Storage åpne et minilager i Stavanger.

– Urbaniseringen og mindre boareal gjør at etterspørselen etter ekstern lagring blir større, og området vi skal bygge på er prioritert som et hovedområde for boligutvikling frem mot 2030, sier Isak Larsson, General Manager for City Self-Storage AS.

Oppkjøpet er i tråd med Self-Storage Group sin vekststrategi om å utvikle porteføljen i utvalgte markeder, og får en sentral plassering på Alnabru med god synlighet fra E6. Utviklingen av eiendommen forutsetter nødvendige byggetillatelser.