City Self-Storage sin første avdeling i Stavanger er åpen

City Self-Storage har over 20 avdelinger i Oslo, Drammen og Østfold. Nå står deres første minilager i Stavanger klart til å flytte inn i.

City Self-Storage Forus

Både nye og gamle leiligheter kan ha begrenset med bodplass, og det er tydelig at det er stort behov for ekstern lagringsplass hos mange.

– Stavanger er et veldig interessant marked hvor vi har sett et stort potensiale. Det er veldig gledelig at vi har åpnet vårt første minilager her, sier General Manager i City Self-Storage Norge AS, Isak Larsson.

Det nye minilageret ligger i Travbaneveien 1 på Forus, i DNBs gamle bygning. På det nye minilageret er det lagerboder innendørs med temperaturkontroll. Lageret egner seg godt til lagring av møbler og innbo, og tilbyr en fleksibel lagerløsning. Det kan passe godt for personer eller familier med for lite plass hjemme, men også for bedrifter som ønsker en fleksibel lagerløsning i oppvarmet lager.

Det er mulig å reservere et minilager enkelt på nett her, med åpningstilbudet 25% i 4 mnd. Priser og størrelser på City Self-Storage Forus finnes her.

Ta gjerne kontakt med oss dersom du har spørsmål. Velkommen til City Self-Storage Forus.