City Self-Storage kommer til Trondheim

City Self-Storage har kjøpt en stor næringstomt på Tiller i Trondheim. Denne tomten skal vi etter planen utvikle til minilager iløpet av 2020.

City Self-Storage har inngått avtale om kjøp av denne næringstomten i Trondheim

Tomten ligger sentralt til med kort vei til City Syd, og resten av Tiller-området. Beliggenheten er ca. 10 minutter sør for Trondheim Sentrum, med kort vei til Byåsen, Heimdal og flere andre boområder.

– Vi ser frem til å arbeide med å utvikle denne eiendommen. Det er et stort behov for minilager i Trondheim, da det utvikles mange nye leiligheter, og det er mange studenter i byen, sier Isak Larsson, General Manager for City Self-Storage.

Når nye leiligheter bygges er det ofte mindre boareale, og mindre bodplass. Etter TEK17 er det ikke lenger krav til etablering av en innvendig bod i leiligheter som bygges. Stadig flere får derfor behov for å leie seg et ekstra lager. City Self-Storage etablerer seg i Storbyene og nærmere der folk bor, for enkel tilgang og tilgjengelighet.