Bildeling til lageret med Getaround

Mangler du transport til lageret? Gjennom vårt samarbeid med Getaround er ikke det noe problem, og du kan få 4 timer gratis flyttebil ved innflytt. Les videre for å lære hvordan tjenesten fungerer.
  • Vi vet at alle trenger transport til lageret når de skal flytte inn tingene sine, og med dette samarbeidet blir det enda mer tilgjengelig og effektivt for våre kunder å leie varebil, sier country manager i City Self-Storage, Aziza Netskar.

Åpne bilen med mobilen

Getaround har fokus på enkel bildeling for sine kunder, og det er ikke nødvendig å møte noen for å overta nøkkel.

• Vår nøkkelfrie åpningsteknologi gjør at leietaker kan booke et bredt utvalg av biler direkte i appen, uten å møte utleier for å overta nøkkel, vente i kø eller koordinere nøkkeloverrekkelse. Bildeling bedrer mobiliteten ved å hindre rushtrafkk og gjøre kollektivtransport mer tilgjengelig, forteller forretningsutvikler i Getaround, August Grønli.

Bedre lagring

• Ved å legge til rette for bildeling rett utenfor lageret, håper vi å bidra til at transporten er mer tilgjengelig for våre kunder når de skal flytte inn på lageret. Det vil også bidra til at man i mindre grad er avhengig av å ha sin egen bil, forteller Aziza.

Biler er gjennomsnittlig parkert 22 timer i døgnet. Når vi deler biler frigjør vi verdifull gateplass og sørger for færre ulykker, mindre trafikk og mindre behov for parkeringsplasser. Bildeling er med på å modernisere mobilitet ved å la folk kombinere flere transportalternativer tilpasset egne behov, ifølge Getaround.

• Studier viser at ved å tilgjengeliggjøre bildeling, kjører ikke bare folk mindre, men de bruker også kjøretøy som passer behovet sitt bedre. Dette kan redusere karbonutslippene med 40 %. I tillegg blir delte biler brukt mer og kjøres derfor ut tidligere, noe som akselererer overgangen til nyere, mer energieffektive kjøretøy, forteller August.

Her finner du biler:

• Ryen
  • Skøyen
  • Helsfyr
  • Økern
  • Billingstad
  • Torshov

Det er også mulig å velge andre biler fra appen dersom du ønsker det.

Les alt om gratis leiebil fra Getaround her.

Velkommen til bedre transport til lageret.