Åpningstilbud på Minilager – City Self-Storage Forus

City Self-Storage har nylig etablert seg i Stavanger, og feirer med et godt åpningstilbud for de som signerer innen utgangen av juni.

Stort åpningstilbud på City Self-Storage Forus.

Sofa, hyller, lamper, bøker, pledd, seng, klær og diverse utstyr. Det hadde kanskje vært greit å få bort under oppussing, ha et sted å sette det før du kan flytte inn i det nye hjemmet, eller kanskje ha ekstra plass til å sette bort det du ikke bruker hjemme? City Self-Storage har nylig åpnet første minilager i Stavanger, i Travbaneveien 1, og feirer nå med et knall åpningstilbud. Du kan leie plass til halve prisen i et helt år!

Er du rask, og signerer kontrakt innen 30.06.2019 får du 50% på lagerleien i inntil ett helt år. Du kan bestille minilager på Forus her.

– Vi er så glade for at vi endelig har ankommet Stavanger, og ønsker å gjøre litt ekstra stas på kundene, sier general manager i City Self-Storage, Isak Larsson.

Åpningstilbudet kan ikke kombineres med andre tilbud, og forsikring og hengelås kommer utenom. Det er ingen bindingstid på tilbudet, og du kan leie minilager på månedsbasis som vanlig.

Dette er City Self-Storage Forus

City Self-Storage er en av Norges største utleiere av lager, og har 21 minilager i Oslo, Drammen og Østfold. Forus er City Self-Storage sin første avdeling i Stavanger.

På avdelingen er det innredet med helt nye lagerboder. Lagerlokalet er temperert, og vil derfor holde en stabil temperatur gjennom hele året, også når temperaturene svinger mye utenfor. Det er videoovervåkning og personlig adgangskontroll, og dine eiendeler oppbevares trygt til du henter dem ut igjen. Inne på lageret finner du traller som du kan bruke for å frakte dine eiendeler inn på lageret. Lageret egner seg utmerket for lagring av for eksempel møbler og innbo.

– Vi vet at det er mange som flytter i denne perioden, og da kan det passe perfekt å få et godt tilbud på minilager, sier Larsson.

Det nye minilageret egner seg også veldig godt for bedrifter. Med månedsbasert leie er det enkelt å oppgradere eller nedgradere lagerplassen ettersom behovet endrer seg, og det er tilgang til lageret hver dag mellom 06 og 23.

– Mange bedrifter har varer som ikke tåler de store temperatursvingningene, og da er det utmerket å lagre i vårt tempererte lager på Forus, avslutter Larsson.

City Self-Storage Lade åpent

Ledige lagerrom på City Self-Storage Skøyen

City Self-Storage har åpnet to nye etasjer på minilageret på Skøyen, og kan igjen ta imot nye leietakere.

City Self-Storage Lade åpent

City Self-Storage Trondheim Lade har åpnet

City Self-Storage har åpnet sitt nye minilager på Lade i Trondheim. Ta kontakt i dag for å leie et minilager.

Inne på et minilager hos City Self-Storage

Nye lagerrom i Moss

Vi har bygget nye lagerrom i Moss, og har nesten 200 nye lagerrom tilgjengelig. Det er mulig å reservere uforpliktende i dag!

butikk apen for kunder City Self-Storage

City Self-Storage åpner butikkene for kunder

Fra mandag 20. april åpner vi våre butikker for kunder igjen. Velkommen til oss for en trygg handel av flyttemateriell eller leie av minilager.

searchclose