Åpner to store minilager i Trondheim i 2020

I tillegg til åpningen av minilageret på Tiller, har City Self-Storage nylig kjøpt opp enda en eiendom. Selskapet skal etter planen åpne to store minilager i Trondheim i løpet av 2020.

City Self-Storage Trondheim

City Self-Storage har ingen avdelinger i Trondheim i dag, men skal nå åpne to store avdelinger i 2020. På Tiller utvikles et helt nytt og tilpasset lagerbygg, og den nye eiendommen som er kjøpt ligger sentralt på Lade i Trondheim, Haakon Magnussons gate 1A. Her vil det bli god tilgang til et godt synlig lagerbygg.

– Vi ser et stort behov for lagring i Trondheim, og med to nye minilagre får vi lagring som er veldig tilgjengelig både fra sentrum og Trondheim Syd. Med mange ulike størrelser kan vi dekke de forskjellige lagerbehovene som finnes i byen, sier General Manager i City Self-Storage, Isak Larsson.

Begge minilagrene som skal åpne er tempererte, og det vil være et tilbud med mange ulike størrelser. Som City Self-Storage sine øvrige avdelinger er lagrene sikret med personlig adgangskontroll, videoovervåkning, og lagerrom uten innsyn fra korridorene. Når du leier hos City Self-Storage er det kun du som har tilgang til din lagerbod, og det har du ubegrenset mellom 06 og 23 hver dag.

– Med to moderne avdelinger og tilpassede tilleggstjenester løfter vi standarden for hva Trønderne kan forvente av et minilager. Vi gleder oss til å kunne ønske de første leietakerne velkommen iløpet av neste år, forteller Larsson

Dette er City Self-Storage

City Self-Storage er et urbant konsept, og er norges ledende lageraktør. I dag leier de ut minilager i Oslo, Østfold, Buskerud, Asker, Bærum og Stavanger, og åpner første minilager i Trondheim i løpet av 2020.

City Self-Storage dekker mange ulike oppbevaringsbehov, både for privatpersoner og bedrifter. Mange av kundene bruker minilageret som mellomlagring når de skal flytte eller pusse opp, og som en ekstra lagerbod for sesongutstyr og annet det ikke er plass til hjemme. Mange studenter velger også å lagre sine eiendeler i mindre lagerrom i korte eller lengre perioder, for eksempel ved reiser.

Ta gjerne kontakt med oss dersom du har spørsmål om våre nye minilager i Trondheim.

Siste innlegg

Eurobox Minilager blir til City Self-Storage

Fra 01.01.2020 ble Eurobox Minilager en del av City Self-Storage. I tiden fremover vil Eurobox få nye skilt og etter hvert vil du kunne se City Self-Storage sin logo også her.
Minilageret på Skøyen har åpnet

City Self-Storage har åpnet det nye minilager i Hovfaret 11, og det er mulig å leie lager og starte lagringen i dag.
Utleie av varebil via Hyre utenfor City Self-Storage

Nå er det mulig å leie bil via Hyre utenfor flere av City Self-Storage sine minilager. Alle nye kunder hos City Self-Storage får rabatt på tjenesten.
City Self-Storage åpner minilager på Skøyen

City Self-Storage har kjøpt et bygg i Hovfaret 11, og skal etter planen åpne et minilager her i løpet av desember.