City Self-Storage åpner minilager på Skøyen

City Self-Storage har kjøpt et bygg i Hovfaret 11, og skal etter planen åpne et minilager her i løpet av desember.

Arbeidet med å bygge om til minilager er i full gang, og snart kan City Self-Storage tilby lagring på Skøyen. På City Self-Storage Skøyen vil det være et tilbud av minilager i størrelser fra 2m2 til 15m2 i første omgang. Det nye minilageret kan altså dekke mange ulike oppbevaringsbehov, og vil passe for både privatpersoner som trenger ekstra lagringsplass, og for bedrifter som trenger et fleksibelt lager.

– Vi ønsker å være til stede i sentrale deler av byen for å kunne gi et godt lagringstilbud til alle som måtte trenge det. Vi ser derfor veldig frem mot å åpne det nye minilageret på Skøyen, sier General manager i City Self-Storage, Isak Larsson.

I dag har City Self-Storage minilager i Vika og på Frogner, samt på 20 andre sentrale lokasjoner. Med det nye minilageret på Skøyen løftes tilbudet på vestkanten av Oslo enda et hakk, og de som bor for eksempel på Ullern, Bygdøy eller i Sandvika får et lagringstilbud nærmere seg.

Slik blir City Self-Storage Skøyen

Lageret på Skøyen er temperert, og det vil aldri være minusgrader på lageret, selv ikke på vinteren. Minilageret er ubemannet, og det er videoovervåkning og tilkobling til alarm hele døgnet. Du kan lagre dine eiendeler sikkert i lukkede minilager, hvor det kun er du som har tilgang.

Utenfor lageret er det kundeparkering som du kan benytte kostnadsfritt når du er på lageret. Når du kommer inn i lagerbygget finner du traller ved inngangen som du kan benytte fritt på eiendommen for å frakte dine ting inn i lagerrommet ditt. Du kan komme og gå når du selv har behov for innenfor lagerets åpningstider, mellom 06 og 23 hver dag, hele året.

Trenger du et minilager på Skøyen?

Dersom du trenger et minilager på Skøyen kan du sende inn vårt kontaktskjema her, så tar vi kontakt med mer informasjon om når du kan flytte inn.