Åpner minilager i Sandnes

City Self-Storage skal utvide i Rogaland og åpner snart et minilager i Sandnes, I Kvelluren næringspark. Planlagt åpning er sommeren 2021.

City Self-Storage skal åpne minilager i Sandnes.

Det nye minilageret blir på 1900 kvadratmeter og får ca. 200 lagerboder i ulike størrelser. City Self-Storage har i dag et minilager på Forus som åpnet i 2019.

- Vi ser et høyt trykk på lageret vårt på Forus, og vet at det er mange som har behov for ekstern oppbevaring i området. Vi har sett frem mot å utvide vårt tilbud i området, og med 200 nye lagerboder kan vi dekke enda flere oppbevaringsbehov, sier Country Manager i City Self-Storage, Christian Hanssen.

Plass for mange behov

City Self-Storage har lagerrom godt egnet for bade privatpersoner og bedrifter, og personer som ønsker å leie i en kort periode eller over flere år.

Dette får du på City Self-Storage Sandnes:

• Temperert minilager
  • Åpent 06-23 hver dag
  • Videoovervåkning og alarm
  • Traller tilgjengelig på lageret
  • Lei på månedsbasis

Mer informasjon om lagerstørrelser og priser kommer mot sommeren 2021.

Har du spørsmål om minilager? Ta kontakt med oss!