Chat with us, powered by LiveChat

Menneskene

Møt medarbeiderne i City Self-Storage

Det er våre engasjerte, erfarne og dedikerte medarbeidere, kombinerte med deres evner til å levere god kundeopplevelser, som skiller oss fra konkurrentene.

Det er våre engasjerte, erfarne og dedikerte medarbeidere, kombinerte med deres evner til å levere god kundeopplevelser, som skiller oss fra konkurrentene.

Ansatte

Våre medarbeidere på kundeservice

  • Tom
    Tom Site Manager Økern, Haugenstua og Ammerud
  • Philip
    Philip Site Manager Helsfyr og Etterstad
  • Jeanette
    Jeanette Assistant Manager Ryen og Mastemyr
  • Ina
    Ina Site Manager Drammen
  • Hassan
    Hassan Operation and logistic manager
  • Daniel
    Daniel Site Manager Majorstuen, Vika og Colosseum
  • Boye
    Boye Site Manager Billingstad, Haslum og Vøyenenga
  • Aziza
    Aziza Kundeservice
  • Amar
    Amar Site Manager Torshov
  • Alexander
    Alexander Site Manager Ryen og Mastemyr
  • Adeel
    Adeel Kundeservice
0
Antall år i City
0
Gjennomsnittsalder
0
Avdelinger i Norge
0
Kaffekopper servert

Klar for å bestille lager?

Vi har tallrike avdelinger i Oslo, Akershus og Buskerud

Isak Larsson
Country Manager
City Self-Storage Norge

Jeg er veldig stolt av hver og en av de ansatte i City Self-Storage som hver dag jobber for å skape gode kundeopplevelser. Vi er eksperter på lagring, og tar samtidig raske skritt mot å bli den ledende digitale leverandøren i vår bransje.

Utmerkelser

“Best på kundeservice i Europa”

I City Self-Storage er kunden i sentrum. Det mest verdifulle for oss er fornøyde kunder. Veldig mange av våre kunder kommer nemlig tilbake flere ganger når de trenger ekstra plass. En rekke av våre kunder har også blitt anbefalt våre tjenester via tidligere- og eksisterende leietaker hos oss. I 2012 ble vi belønnet med prisen «Best på kundeservice i Europa» under den årlige europeisk Self-Storage konferansen arrangert av Fedessa. For våre medarbeidere er en slik anerkjennelse av stor betydning, da vi jobber hver dag for å levere kundeopplevelser som ikke bare møter kundens forventninger, men som også overgår forventningene. Prisen vi ble tildelt har samtidig gitt økt motivasjon til å jobbe videre med mantraet om å sette kunden i sentrum.

Les mer >